Pages




20 Nov 2012

Dating Dating! :D

hehe. maaf sebab dah bape hari tinggalkan blog kesayanngan dengan sendiriannyaaaa... KESIAN AWAK :( Maafkan saya ya bloggie diariku.. jom kite teman awak. aucak ! :D

sekarang, saya nak memuntahkan memori saya 2 3 hari nie.. :)

DATE NGAN BFF :)


Kami pergi ke jusco je. Jusco baru ookeyyhhh? yang besa tuee.. bukan yang lama. heee. Kebiasaannya, aku ngan my bff selalu lepak M.P iaitu Makhota Parade, tapi disebabkan kekangan masa, dan ianya adalah yang berhampiran dengan perhentian tadi *tempat menunggu bff) Jadinya, kami decide nak pergi Jusco baru sahaja. haaa. korunk jangan ingat aku ngan my bff nie kapel lesbian okeyh. IM NOT!! kami kawan sejak sekolah menengah. sejak Form 3. till now aku stil rapat ngan dia. alhamdulillah ~


heeeeeeeeee, byk dahh merepekkkk.. :D

jum smbung cte..as usual, aku kene bertolak awal.. pepagi dah bgun dahhh. rumah aku pergi ke Bandar Melaka ambil masa hampir sejam. Sampai central dalam pukul 10 pagi.. awalkannn?? haha, lepas tue mama Nan(nama panggilan bff) hantar pegi Jusco, then kteorang breakfast kat sana. Aku tak taw nak makan ape kat sane, jadi, erk, apa yang dorunk makan, aku pun ikut sekali je lah, *sebab tak tahu ape yang sedap kat sana* Then, we'all makan yong tau fuu. THANKS pada mama dia sebab banje makan pepagi ni.. :D after makan, kami pun merayau-rayau.. ^_^

Firsst sekali, window shopping. Then tetibe ase nak menyanyi2. huks~ tekelah kami pergi mana..Kami singgah ke bilik Karok dalam Jusco tu. Menyanyilah dengan sepuas-puasnya. huk3~ Lepas tue baru jenjalan pegi naik atas sekali untuk lepak+selfie ngan member aku sorng nie..:)

Jusco dipuncak
nampak tak ade org dalam gmbar nie?? haha. kalau edit2 mesty leyh jadi gmbr ohsem rite? haa. t lah~
landskap cantik dan menarik di jusco
dan tetibe mata aku terpaku bila tengok kat tempat duduk nie. huks~ ;)

dan lepas candit2 banyak pitcha atas bumbung jusco nie, aku ngan nan pun pegiiii .. pegi manaaaa?? 
shopping beli barang
haha, tyme to shopping! HIKS~
atceli tak taw nak jalan mana, jadi, tadi nampak banyak gila sale sampai 70 % , 50 % . then pegi2 cuci mata.. tengok baju tshirt sana, tengok blouse sini, tengok suar kat area bawah.. haisyhh.. masyukk sangat kalau ada duit tyme tuee.. hermmm~ haha, aku ngidam sangat satu tshirt nie.. cantek sangattt.. kalau aku jenjalan lagii, nak p kedai atas tue.. nak BELI!!!! haha

lepas tue jenjalan kat TESCO. dan aku beli 5 helai tudung. huks~

haha, abes duitt.. fuhhh~

balik uh, nseb bek dapat bus pukul 4.30 petang, jadi aku pun tak delah sampai dalam maghrib2 kat rumah.. :) aku sampai dalam 6 lebih.. naseb baik tak sampai malam. :)

cte dalam bas. aku dah la ngantok2.. bila aku nak lelap je, aku tak leh nak lelap, sebab mata aku terpaku kat seorang mmat nie. bila dah terpaku, aku pasan mamat nie tenung je muka aku.. lama kowt.. dah la muka dia suweett2~  muke dye penuh syahdu weyh.. huks, aku cakap betul.. bas yg aku nek nie ade dua bahagian. aku duk bahagian yg ade tempat duduk byk2 tue, tapi tempat yg depan sekali.. budak laki uh duk bahagian depan aku kat bawah. memang dye tenung je aku weyh.. *SHAME* last2 dye turun, baru lah lega sikit. hihi. sampai masjid tanah, minta mak amek. sampai rumah 

*END*

haha, tue cte ngedate ngan BFF aku :)

adios! :D


No comments:

Post a Comment

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...