2 Jan 2015

Langkah dengan Gagah, Walau Rasa Payah

Langkah dengan gagah, walau rasa payah | Sebenarnya Wardah Aneesa berat hati nak tinggalkan mak duduk sensorang kat rumah nanti, dah lama bercuti dengan mak dengan boboy-adik lelaki yang kedua. T.T dan sebenarnya Kelantan tu bagi Wardah jauhhhhhhhh bangat deh. Rasa malas pun ada, rasa gerun pun ada, bercampur baur. Tak apa, nanti mak nak kirim beli barang MUDAH. hoho. *sedapkanhati* Mak memang teringin nak shopping sana beli tudung, jubah, periuk belanga kat sana. Nampaknya, macam ada potensi mak akan minta Wardah beli barang kat sana. haha. Prepared prepared. hihi. 
Hari semalam, Khamis 1 January 2015, Wardah gagahkan diri beli tiket.Beli lambat-lambat nanti takut tak ada pula tiketnya. Melepas nak melapor diri nanti. hahaha. Tak tamat setadi la gamaknya. Wardah terraaiii naik bus dulu, lagipun tengah kering nak naik flight. huhu. Moga-moga sampai ke destinasi dengan selamat. Tarikhnya 9hb nanti iaitu minggu depan, Wardah akan bertolak. Uwaaa. nak nangis. huuu.  Tiket ke Kota Bahru harganya RM57.00. Busnya Ekspress Perdana, semoga selamat tiba nanti. Tak pernah naik bus dua tingkat. Teraiii duduk tingkat bawah dulu.


Alhamdulillah, moga Allah berikan kekuatan untuk terus bertahan. Macammanalahai nak posting jauh-jauh ni kalau tak sanggup jauh-jauh. Hati seorang guru kene kental! Insya allah. Wardah kental! Pernah setadi kat Matrik Gopeng dulu, kira jauh gakla. Masa tu boleh je sesuai diri kat sana. Kat Perak boleh, kenapa tidak di Kelantan ye dak? Insya allah. 
Tiket Bus Ekspress Perdana

Insya allah, fikir baik-baik, cakap baik-baik semoga semuanya baik-baik aja.. :D Terus melangkah dengan gagah, walaupun rasa payah. Fikir positif, fokus setadiiii nak aim yang cemerlang, yang gemilang.. insya allah AMIN.. Terima kasih ya Allah, kerna mengirimkan orang yang baik-baik untuk memimpin diri ini. Alhamdulillah. :')

P/s : ingat pesan mak. ingat pesanan ustaz Sobri, ingat pesanan rakan-rakan tersayang, ingat pesanan yang tersayang.. <3 <3 <3

4 comments:

  1. Gudluck kak wardah. You can do it!! :) Apapun, fikir yg positif saja :)

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan dari Ros. done follow..
    semoga semuanya dipermduahkan

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...