Pages




20 Nov 2012

Wedding di Teluk Intan

Stori tentang perjalanan ke TELUK INTAN.. firstly,  hari keluar dengan bff, malam tue, aku tak packing barang lagi . huks. *adik2, kakak2, abg2 jangan ikut ye perangai teruk ini* Balik, terus tidooo. Penat kowt. Pada next day, gerak pukul 8 pagi taw, then, pepagi lepas subuh, baru aku kemas2 barang. aku men rembat je baju kurung hijau. Atceli pelik nape aku rembat hijo? *blur* Bila dah siap packing,  Kami pun bertolak ke stesen bas.

Aku not alone. Aku pergi bersama family aku. Kembar, boboii dan emak aku sahaja yang ada. Kami naik bas ke K.L and petang tu juga pergi ke Perak. Kepala aku dah mula nak migrain. Sebenarnya aku tak pernah sampai di TBS kecuali pernah pergi Puduraya je.  Hmm. My Family pun tak pernah jejak kat situ, yang jadi lawaknya adik aku yang bongsu, tanya aku,"Akak, akak, nie KLIA eh?" Siyes aku nak tergelakk. Setakat ni aku taw lagi rupa KLIA tu macam mana. Dengan mak aku sekali boleh gelak besar. haahAHAHA.

After my cousin sampai, dia pun bawa ke rumah mak ngah kami. Rehat n eat. Aku kuar teman cousin perempuan, dia bawa tunang dia untuk drive. DOrunk ajak borak pasal kereta. AKu tak berapa berpengetahuan luas lagi tentang kereta jadi kepala aku dah tak faham sangat apa dorunk cakapkan.
Masa ni, kat kedai makan area Titiwangsa, dan korunk nak tahu tak?? Aku nampak PIERE ANDRE!!!! DIa tengah shoot for his workla kowt. Ingat nak bergambar dengan dia tapi aku segan dan nampak dia bizi sangat je.

**********************************
Petang - gerak ke Perak.

At Perak, hampir sesat sebab tak nampak jalan sangat. Mungkin sebab dah malam. Sampai dua kali jumpa klinik 1 Malaysia(klinik yang sama). Naseblaa sampai jugak akhirnya.

Kami duduk homestay :D

Esoknya..hari Sabtu menjelma.
homestay di perak
kat homestay. semua otw nak g kenduri :)
tengah setting camera
masing2 setup camera hihi

pelamin cantik dari tepi
pelamin bertemakan purple and pink. gojes!~
pengantin lelaki dan isterinya
ketibaan pengantin lelaki dan gurl. kazen aku yg laki uh :)

azlan matle sewaktu bersanding
adeknye jadi pengapit !~


oklah. that's all. 

As usual, aku jadi kendarat bersama cousin-cousin yang lain.
 Bagi bunga telur, jemput tetamu makan.

Lewat petang, di kawasan majlis, habis kemas semua benda baru balik homestay.

Esok alek melaka. hari ahad aku duk umah nenek dulu. :) Baru balik rumah sendiri. 

itu sahaja tentang wedding cousin :D
Dia merupakan cucu pertama yang kahwin. haaa. comelkan isteri dia? kla, 

ADIOUS~

No comments:

Post a Comment

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...