19 Apr 2015

Surat Kepada Ustazah .

Jom tengok surat murid-murid Wardah bagi. Sebenarnya baru lepas observe dengan guru pembimbing. Bila ntah murid nie lukis. Huhu. Malu pulak baca. Malu dan terharuuu. Kembang kempis juga pun ada XD
surat cinta kepada ustazah

hahaha. dialog tu semua tak benar. Ada-ada je murid-murid sini. Hehehe. Minggu depan dah nak habis dah. 30 April. Ku Tunggu. 

Hadiah kepada murid-murid pula nak dibeli. Ingat nak buat kejutan. Sem depan baru bagi hadiah okeyh x? Sebab sem depan ade intership selama sebulan. Wuuuu. Nak bagi sebelum ke, selepas habis ea? XD Nak beli sekrang macam ade halangan pitih. Hihi. Simpan untuk tiket balik bulan depan. 

Tengoklah macam mana. On the way siapkan tanda buku untuk murid-murid yang Wardah ngajar. 

Cuba tengok ni. 

tanda buku simple


Buatkan untuk KAWAN ipg Perlis. edit nama je. lalala. okeyh tak eh tanda buku tu. ingat nak tambah gambar. Will do soon. Tak sabar nak habiskan praktikal kali ni. Last praktikal. Till then, love u all! tata.

4 comments:

  1. cute sagt ustazah... pandai anak murid lukis... hihi

    ReplyDelete
  2. Hai ustazah cantik tak??..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, soalan cepu mas. hahaha. Ustazah biasa2 je. hoho XD

      ade org lagi cntik dri ustazah hahahaha

      Delete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...