Pages




9 Feb 2015

Praktikum Fasa III : Sekolah Kebangsaan Bukit Abal, Pasir Putih, Kelantan


Hai semua. Maklumlah semakin hari semakin sibuk, maaf sangat-sangat bagi sesiapa yang menjemput untuk join segmen tetapi tapi tak dapat nak join. Sekarang ni sudah masuk minggu kedua praktikum di Sekolah Bukit Abal, Pasir Puteh, Kelantan. Alhamdulillah walaupun jauh dengan maktab sekarang Wardah menetap di rumah sewa di area Kg Padang Pak Umar di Pasir Puteh ini. Wardah akan tamat berpraktikum 30 April nanti. Insya allah :)
Mungkin tidak dapat update selalu memandangkan mungkin sibuk dan tidak dapat line internet di sini. *Internet ade je di sekolah, tapi rasa bersalah pula jika guna wifi sekolah nak buat update blog. Cuma hari ini sekadar memaklumkan buat semua yang hadir blogwalking di sini :) *Jika adalah ^^ Wardah belum lagi beli modem / brodband untuk diri sendiri lagi. 
Oklah, masa mencemburui kita, kalau boleh nak cerita dari A to Z pengalaman berpraktium di sini. Hihi. Buat warga IPKB yang ingin berpraktikum tahun hadapan untuk sem 7 nak buat dekat sekolah ni, boleh je roger-roger dekat Wardah. hihi. Alhamdulillah atas kurniaan rezeki kawan-kawan, pensyarah-pensyarah yang mengambil berat buat diri ini. Maafkan jika selalu menyusahkann ampaa semua.
Setakat itu sahaja!!
adios!

4 comments:

  1. jgn lupa ping artikal blog anda di sini http://www.pingmeblog.com

    ReplyDelete
  2. selamat berpraktikum wardah. doakan saya jugak ^^

    ReplyDelete
  3. salam singgah... dari blog budak
    salam kenal dan selamat berpraktikum ye

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...