Pages




5 Feb 2013

Migrain ~

hai semua.... arhh, takowtnye saya nak masuk kelas ari nie.. u know why?? sebabnye saya dapat rasakan mood saya tak berapa baik pada pagi ni... :(

tolonglah, make me smile again.. for this morning.. please.. please..

semalam saya tidor macam biasa.. selepas bergolek2.. dan malam tadi saya rasakan sangat sangat sangat SEJUK! dan, saya bukannya seorang yang tahan sejuk.. waaa.. at least semalam saya dah pakai sweater pepel saya tue.. bergolek dan bergolek kat katil,, engat nak tarik selimut.. errr.. thennnn~

saya terlelap..

jadinye, tak jadi tarik selimut.. sejuk sangat.. :(

bangun-bangun jea.. pagi nie,, lepas mandi..

kepala ase berat.. uhh.. alhamdulillah, migrain semalam dah hilang sikit demi sedikit..cume pagi nie masih terasa..beratnya kepala.. harap semasa kelas t dah hilang,, and saya pun dah lupa sikit2 pasal migrain nie.. badan pun panas sikit.. sikit je.. tak sampai demam.. insya allah :)

dannnn.. hari nie ada GERKO!! hiihihihi,, hari nie belajar LONTAR PELURU,, waaa.. *larat ke saya nak angkat nanti*

huhuhuhukk~

harap mood bertambah baik pagi ni.. hihihi.. AMIN :)

tunggu cerita saya pasal LONTAR PELURU..hihihi.. oryte.. BABAI!~

No comments:

Post a Comment

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...