Pages




15 Oct 2013

epy eiduladha :D

hai assalamualaikum semua !!!

ari nie, aku nak mengucapkan selamat hari raya aidiladha. :D

alhamdulillah, bangun pagi2. 
makan suplement. 
makan cekodok mak buat 
 makan PUIDNG OREO semalam aku buat. ngeh3.
 main-main dengan bubu 
*nama kucing kelabu aku* 
alololo manjenye bubuuuu..

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA AGAIN :D
 


 
dah suku dipotong tapi aku nak rasmi duluuu.. uwaaa .

XD

alhamdulillah. jadi. lapisan bawah pulak nipis..hehe
lepas nie dah boleh anggar dah ketebalan bawah dan atas. 
hehe


yang lebih dekat lagi. Nyummmmyyy nyummyy !


nyum nyum...

kali nie jadi. hoooorrayyyy!!

lepas nie nak try kepelbagaian benda lain plak.

ase nak buat kek. kek red velvet. muahaha. 

insya allah :)

tapi semua kene pakai duit sendiri. kih3.

kalau xsedap makan sendiri.

tapi kalau xjadi pun 

mesti abes. hihi.

okeylah guys.

nak siap2.

pergi umah nenek,

and im the driver.

ehhhh. aku alek esok!! 

sebab esok tak de kelas.

gpun, aku kene anta adek aku alek sek.

ermm. anyonyonyo.

kalau tidak leh alek ari ni.

dah adek aku sekolah.huu

k la. tata.

hepy eidulfitri !

:)

1 comment:

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...