Pages




18 Nov 2014

Freebies Header Simple Part 1

Hai semua. Wardah ada buat simple header blog, buat newbie2. buat sementara :D
maila tengok. :D saya letakkan saiz kecil dalam nie, nanti buat sesiapa yang nak ambil boleh komen ya? if ambil boleh kredit kepada saya :D semuanya transparent. 
cara nak ambil, klik kanan ada gambar, open in new tab. dan boleh save selepas tue. :D
















rajin hari ni buat sampai banyak warna, ade jugak versi myonline diary. nanti saya update,, baru buat dua kaler je tadi.. dah siap banyak kaler saya update ya? :D

*jika tak keberatan, harap bloggie bloggie yang ensem dan cantik menawan dapat klik klik tabung nuffnang saya. hee, terima kasih sangat2, jasa kalian sangatlah di hargai*

No comments:

Post a Comment

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...