Pages




10 Apr 2015

Review Blog 5 : Pengomen Aktif MAC | Cik Mimie

Hai semua, bagi menghargai blogger yang selalu komen di blog Wardah ini Wardah akan review blog mereka satu persatu hingga pengomen aktif yang kesepuluh!
Pengomen aktif bulan MAC yang kelima ialah : Cik Mimie
Blognya ialah : Watever I Like To Write

Blog ini bertemakan warna merah hitam. Cantik background warna merah rose itu. Memang peminat bunga rose agaknya. :) Mempunyai menu tab yang disediakan di atas blog di mana kita boleh memilih bahagian-bahagian yang ingin dibaca. Telah mula berblog sejak dari tahun 2010 lagi. Wow! Senior senior blog ni. Hihi. Selamat berkenalan cik Mimie ^^

Susun atur blog mungkin perlu diperkemaskan sikit. Mungkin, tapi setakat ni Wardah masuk blognya tak loading mana pun. Ringan aje. ^^ Terima kasih pada Cik Mimie kerana datang singgah dan selalu drop komen entry-entry di blog Wardah. Terima kasih! 

Slamat berkenalan buat C.Mimie . Heee ^^

andai ada salah silap mereview blog anda, maaf atas kesilapan. 

Terima kasih rajin drop by sini. Insya allah akan balas semula ^^ 

p/s : Jom terjah! ! !

5 comments:

  1. Tahniah buat Cik Mimie, jom terjah terjah blog Cik Mimie ^^

    ReplyDelete
  2. Cik Mimie memang sukaaa merah Wardah ehehe.. garang garang gitu ehehe..

    ReplyDelete
  3. Terima Kasih Wardah sebab review blog Cik Mimie..InsyaAllah, akan perbaiki mana yg kurang nanti :) Terharu Cik Mimie...hehe :)

    ReplyDelete
  4. cik Mimie! cik Mimie yang minat mujhse dosti karoge :P cik Mimie yang sporting. cik Mimie yang rajin komen dekat blog saya juga. haha. terlebih2 lak komen.

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...