Pages




13 Oct 2015

Selamat Menyambut Awal Muharam


Selamat Menyambut Awal Muharam | Hai semuanya. Nampaknya selepas Maghrib tadi kita sudah masuk ke Tahun Baru Islam!! Wawww Wardah sangat excited tak tahu kenapa. Mungkin kerana buku baru sudah dibuka, namun, taubat akan dosa silam kita jangan lupa buat taw. Self reminder jugak nii. Wardah juga ada masa silam, masa jahiliah. Bila dah buka buku baru, jagalah amalan-amalan kita. Insya allah. Semoga Allah berikan kekuatan kepada kita untuk istiqamah. 


Terima kasih buat sahabat-sahabat blogger yang mendoakan kesejahteraan dan kesihatan Wardah. Alhamdulillah dah pulih daripada sakit hari tuuu. Haisyh, rasa badan ni tak kuat betullah. Sekejap sekejap sakit, sekejap sekejap demam. Manja betul. Badan sila kuat okeyh. Banyak lagi cabaran dan ujian Allah nak bagi. Hati pun mesti kental. Tepis segala anasir-anasir penggoda iman taw!


Awal Muharam detik permulaan,,,

Tetiba teringat lagu ni. 

Haa, sape ingat sambung-sambung lirik ni.. Hihi

Bilalah nak rajin edit blog ni balik, header blog, bila bukak dah tak ada. ke mana kau pergii.. ke mana kau pergi wahai headerku? Blog niii macam nak suh orang tengokkkan je.. Lepas tu nak minta edit-edit sikit kat bahagian html. kat design blog. Mungkin akan difikirkan atau mungkin minta blogger yang mahir buatkan nanti. 

K lah, selamat bercuti awal muharam esok !! :)

8 comments:

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...