Pages




9 Dec 2015

Genap 24 tahun

Genap 24 tahun | Alhamdulillah hari ni mentari menyinar dengan indahnya seakan mengiringi hari ni yang menyaksikan kelahiran seorang insan bernama Nurul Anisah iaitu saya! Terima kasih mak yang telah melahirkan saya yang telah mengandungkan saya selama 9 bulan. Alhamdulillah tanggal 9 Disember 1991 lahirlah seorang bayi perempuan yang sungguh comel dan buat pipinya. Haha. #comeltumuntah
Alhamdulillah.feel better sikit today. Yaa Im not in good healthy among last week until last night. Migraine is over and over and i have bad feeling sebab rasa macam nak pitam aje. Drive pun slow2 aje. I hope migraine will not come today. Insya allah. 


Wahhh Wardah pun tak tahu nak ungkapkan apa. Tapi sempena hari jadi yang berlangsung dari pagi tadi hingga 12 malam ni, Wardah dapat rasa ketenangan dan kelegaan yang sukar diungkapkan. Perasaan yang tenang ni satu hadiah dari Dia yang sangat Wardah appreaciate. Insya allah. Semoga hari hari mendatang dapat membuatkan keceriaan dan kesejahteraan dalam diri Wardah. Aminn.


There's really happened sumting weird di mana salah seorang kenalan di alam maya ajak keluar menonton wayang. And i am peliks dan peliks jugaa. Hurmm. Mungkin ada pembaca kat sini yang kenal kowt dengan dia. Wardah pun tak tahu nak cakap apa. Harap maaf. Mungkin saya tak dapat pergi sebab unknown people. Peliksnya lagi dia speaking je 24 jam means sepanjang conversation tu dia speaking je. Wardah tak kenal. Conversation kami tak rancak pun. Huhu. Im not have a reason nak suka suki je keluar macam tu. Ingat lagi pesan kawan. Jangan mudah2 je bagi kepercayaan pada insan bernama lelaki after apa yang dah jadi dengan hubungan yang lepas. Betul betul. 


Oklah. And im really suprise dengan wishes dari ahli-ahli #tba yang lain. Memang ukhwah yang positif yang terbina antara kami memang cukup ohsem dan sangat supportive. Bayangkan im really not in a good condition but ahli-ahli tba really semangat dan happy je memanjang. Ini yang membuatkan Wardah rasa bersyukur sangat dapat mengenali rakan-rakan tba ni. Alhamdulillah. 


Oklah. I really have to go. Nanti Wardah cerita lagi ya. Bye2 semua.

7 comments:

  1. Sanah helwah. May Allah bless u. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukran Ana fatihah. Amin atas doanya. 😍😍😍

      Delete
  2. Alhamdulillah... Selamat hari jadi ye... Takde hadiah... hehe And semoga happy selalu. Kekal manis ye ^^ Hihi

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah dik dan selamat hari lahir akak ucapkan...

    ReplyDelete
  4. ehehe happy belated birthday adik manish =)

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...