Pages




29 Dec 2015

Produk 2 in 1 : DwiDara Collagen Complex

Produk 2 in 1 : DwiDara Collagen Complex | Hai semua. Produk kesihatan dan kecantikan dua dalam satu ni menarik pandangan Wardah tentangnya setelah menggunakannya setelah 18 hari, tinggal hanya 2 sachet lagi untuk dihabiskan. 

Apakah produk ini? Inilah produk DwiDara Collagen Complex. Pastinya ramai remaja dan insan yang bernama perempuan yang begitu kisahkan tentang penampilan dan kecantikan diri bukan sahaja luaran begitu juga dalamannya sekali. Cewahhhhh macam duta produkkk. Ehh mana tahu jadi kenyataan. #muntah hihi

Dwidara collagen complex berkesan


Dwidara collagen complex produk kesihatan dan kecantikan

Apa yang best tentang produk ini?Senang dibawa ke mana-mana, senang juga untuk dimakan atau mungkin juga untuk diminum, sebab mudah sahaja nak makannya. HANYA koyakkan sachet dan makan!! Rasanya yang begitu sedap bila kita minum tu rasa macam nak lagi. Hihi. Sekali tengok dah habis sudah. Wardah biasanya mesti nak picit lagi sampailah sachet tu betul-betul nampak macam dah habis baru Wardah buang. Hihi. 


Apa yang Wardah makan tu? Mana taknya banyak makanan berkhasiat berada dalam produk DwiDara Collagen Complex ni. Ada..Macam-macam ada. Tengok ni : 
Macam-macam kan. Kurma ada, lemon ada, delima ada, epal ada, dan lain-lain lagi.

Apakah khasiat Dwidara Collagen Complex ni eh??
Sebab tulah rasaya sedap. Boleh Wardah katakan rasanya macam madu yang pekat tu. Gulp. Rasa nak lagi pulakk. Hihi. 


Wardah ada ambil gambar muka Wardah sebelum dengan selepas guna. Kat tangan hanya tinggal satu sahaja sachet. Alamak dah nak habis!! Apa yang Wardah boleh katakan, kesan mungkin tak sama buat sesetengah orang. Begitu juga dengan diri ini. Wardah rasa muka Wardah makin berseri dan putih kowt. Haha. 


Ni gambar sebelum... uwahh malunya nak letak, inilah kulit muka Wardah. Ada banyak lubang parut tuu. Belah kiri gambar tu tak pasti jerawat atau pun cyst. Tak bawa pergi jumpa doktor lagi tanya. Masa ni fikir nak tutup hidung penyet tu. Hihi. Lagi satu Wardah ada masalah eyebag yang teruk..huhu

Ni gambar semalam hari yang ke 18 minum. Siyesly no edit, bibir pun tengok tak ada calit apa-apa.. Wardah nampak perubahan dari segi tona warna kulit muka tu macam lagi cerah dari gambar yang sebelum. Lubang-lubang parut tu dah lama, mungkin ambil masa yang lama nak baik. Itu yang Wardah dapat lihat perubahan dekat mukalah. Btw, Wardah suka perubahan tu. Jangan cakap pasal sabun muka sebab Wardah tak pakai apa-apa sabun muka pun sekarang. Tengah stop sekejap. 


Bagi pengetahuan semua, DwiDara ni buatkan kita lebih lawas. Dan Wardah jadi kuattt makan. Mungkin sebabnya Wardah ni masih tak capai beratt badan yang ideal sebab tula dia asyik nak makan. Mungkin ke arah nak idealkan berat badan. Kalau Wardah tak makan, memang akan terasa kelaparan tu. Selalunya if Wardah tahan makan tak terasa pun rasa nak makan sangat-sangat. Ini tidak, kalau tahan makan.. memang terasa macam kena isi jugak perut ni. Ini tak menunjukkan produk ni akan beri kesan menggemukkan okeyh, dia akan beri beratt badan yang ideal. Berat badan Wardaht sebelum ni 43 kg je. Haha. Underweight kowt. Haritu timbang punya timbang dah naik 46 kg. Alhamdulillah. Haa, yang ni tak pasti kemungkinan dari produk atau sebab duduk rumah lama sangat tu yang naik berkilo-kilo. Haha. Antara dua juga sebab naik badan tu. Thanks pada DwiDara dan mak sebab masak sedap-sedap. Hihi


Macam mana pula dengan encik jerawat? Pada penelitian Wardah kan, encik jerawat banyak lari bila hidup kat muka Wardah semasa guna produk ni. Masa perempuan uzur biasanya akan naik jerawat, Wardah pun.. alhamdulillah, setakat ni belum asa lagi yang naik. Ke tak berani dah nak naik. Hihi. 
Abaikan eyebag Wardah tu. Its baka.. tunggu dah kerja sikit kita guna produk serum mahai mahai. Insya allah..amin

Produk DwiDara Collagen Complex ni mempunyai 20 sachet dan makan satu sahaja setiap hari sebelum sarapan. Dah jadi rutin harian Wardah bangun tidur terus koyakkan sachet ni dan makan. Memang mudah,cepat dan makan. Sedut aje sachet tu. Haa boleh bayang muka tengah mamai2 makan terus jadi segar sebab rasanya membuatkan kita jadi energetic betul. Hihi. Seperti sedar dari mimpi. Wow... Memang mudah aje dan nak bawa pergi travel pun senang, letak dalam beg aje. Tapi jangan lupa makan lak. #buatlawaktakjadi haha. Hari tu pergi kl tetiba fikir nak bawa macam mana, rupanya mudah aje ambil beberapa sachet dan letak aje dalam handbag. Jangan risau tak bersemut pun. 


Haaa. Best tak? Best tak? KALAU rasa best, nak consume tak? Nak teraii tak?


Kat mana boleh dapat kalau nak beli? Boleh dapatkan di 
FB Dwi Dara Authorized
atau 
IG dwidaraautorized
atau terus wasap ke
018- 219 5350

Harga sangatlah berpatutan iaitu hanya RM130.00sm/ RM140.00 ss sahaja dengan 20 sachet. Murah dah tuu. 

Haaa apa lagi. Jum kita dapatkan produk DwiDara Collagen Complex as produk kesihatan dan kecantikan dalaman dan luaran. Dua mesti dijaga barulah penampilan diri nampak segak dan sentiasa aktif. 

Tak percaya juga? BOLEH lihat juga senarai testimonial DwiDara Collagen Complex di bawah ni. Mesti anda akan teruja.. !!


Akhirnya, alhamdulillah.. (^_^)
Produk 2 in 1 : DwiDara Collagen Complex |

5 comments:

  1. oooooo...makan jugak eh..kak sally pun baru je habis..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah makan gak kak.. oryte. Nnty kita usha blog akak.

      Delete
  2. ok tidak lepas makan dwidara??

    ReplyDelete
  3. Sekarang ni memang ada banyak produk collagen. Tinggal nak pilih yang sesuai ngan diri dan bajet ;)

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...