Pages




4 Apr 2016

Life Update: Stalkers

Hai diary, lama sudah Wardah tak jenguk kamu. Maaf ya sayang. Sibuk sikit uruskan macam-macam..sebenarnya tarikh temuduga makin hari makin dekat. Tetapi, mood rajin kejap datang,kejap pergi. Sampai hati kau pergi ya mood belajar. 

Makin hari,makin ramai yang jenguk blog picisan ni.. hee. Alhamdulillah dan terima kasih kerana melawat blog Wardah ya. Andai ia membawa manfaat alhamdulillah,  andai ada yang Wardah tulis di sini tak kena pada pandangan pembaca semuaaaa,Wardah minta maaf yerrr. Hari ni nak update merapu aje. Rindu nak menulis di blog. Heee. 

Stalker ni ada dua. Ada yang akan suka, ada yang haters. I'm sorry kalau ada tidak suka sama saya. Saya harap awak semuaaaa jatuh hati dengan saya memandangkan saya baik, comey lote, tapi tak macam strawberry Mira Filzah. Kikikiki. Dapat manis macam gula pun bolehhh. Hee. 

Buat haters.. saya mendoakan kebaikan buat anda semuaaaa. Semoga Allah bukakan jalan untuk saya dan anda melihat kebaikan antara satu sama lain. Siapala tu Wardah? Mungkin..bekas kekasih Wardah. Ataupun sum one yang saya sudah tolak. Allah selalu meletakkan sesuatu itu bukan secara kebetulan tetapi semuanya berhikmah. Moga ada hikmah atas apa yang terjadi sebelum-sebelum ini. Aminn. 

Buat lovers. Cehhh.. terima kasih kerana menyayangi diri ini sebagai kawan baik, sebagai kakak yang protective, sebagai adik-adik yang merindui dari jauh mahupun dekat, sebagai adik-adik yang banyak melayan kerenah manje tak matang Wardah ni...menasihati diri ini.., kakak2, kawan2, yang mengikuti perkembangan tak kira di mana-mana laman sosial..terima kasih banyak-banyak. Tak lupa pada rakan bloggers yang tak jemu beri nasihat masa Wardah frust dulu.. hampir setiap hari cerita pasal putus cinta. Kikikiki. Sayang sangat pada bloggers semuaaaa. 
hitam merah kotak
Buat surprise gift. Thanks sebab datang dalam hidup saya. Bersyukur sebab ditemukan dengan kembar yang cool sangat. Yang membaca tu tolong jangan senyum sangat yerr..heeee. Orang kata apa plak kang duk tersengih sorang. XD. 

Heeee. Doakan Wardah ya. Bahagia dunia dan akhirat. Berjaya dunia akhirat. 

2 comments:

  1. Sama sama kak wardah... Heheheeh .. Kita lovers kak wardah. Huihui ...

    ReplyDelete
  2. Haters everywhere... Kita doakan yg baik baik shj. Kejahatan di balas dengan kebaikan, inysaallah ia akan berbalik pada kita. =) Allah tu adil. Kan.? Salam perkenalan dear.

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...