Pages




20 Dec 2012

Al-Quran Model I-Furqan

info ringkas tentang Al-Quran Digital ini !! :DD

1. Quran ini mempunyai keistimewaan membaca ayat per ayat dan surah per surah. Tidak perlu bimbang atau risau akan masalah penggunaannya kerana pen ini amatlah mudah digunakan.

2. Sentuh saja mata pen pada mana-mana Ayat atau Surah, pen ini akan mengeluarkan bacaan mengikut Qari mana yang kita pilih.

3. Tidak tahu atau kurang faham membaca Al-Quran bukanlah lagi boleh dijadikan alasan untuk kita malas membaca dan mempelajarinya, kerana kita boleh mempelajarinya dari bacaan yang dibaca oleh Qari-qari yang dipilih. Namun kami masih tidak dapat menafikan kepentingan berguru dalam membaca Al-Quran.

4.Al-Quran ini lengkap 114 surah/30 juz dan telah mempunyai kelulusan KDN dan Hologram dari Kementerian Dalam Negeri.

5.Quran ini juga berfungsi sebagai MP3 untuk memainkan lagu-lagu seperti lagu-lagu nasyid, nama-nama Allah, talbiah dan sebagainya.

6. Pen ni juga boleh disambungkan kepada pembesar suara supaya dapat mendengar dengan leih kuat atau boleh juga disambungkan terus ke pembesar suara masjid atau surau tanpa memerlukan CD atau tape.

7.Pen ini juga boleh disambung kepada earphone telinga untuk mendengar bacaan tanpa gangguan dari bunyi luar.

soalan yang biasa ditanya oleh pelanggan yang cakna.. :D


Sebarang pertanyaan lanjut bolehlah whatapss di 019-2065692/014-3608233 atau mesej di sini :DD
Warm welcome untuk segala pertanyaan :D

No comments:

Post a Comment

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...