Pages




21 Nov 2014

Menunggu Surat Cinta


Pernah dapat surat cinta? atau masih menunggu surat cinta.....?ngeee. 
Sebenarnya, Wardah masih menunggu surat cinta sampai ke mari. Berita daripada sahabat yang sudah selamat menerima surat cintanya membuatkan Wardah tergumam. Bila surat cinta Wardah akan tiba?hmmmm. Terasa malas pula langkah Wardah nak pergi, terasa sayunya pula hati ini ingin meninggalkan rumah ini. Syahdu sekali. Pahit sekali. Apakah surat cinta yang dimaksudkan ini?hmmm. bila sudah tiba surat tersebut, Wardah ceritakan ya? 
Kadang-kadang termenung juga akan nasib diri. Takdir yang datang takkan kita mampu menolak kehadirannya. Walaupun hati sudah redha akan penangguhan ini, kecewa rasanya hati saat menerima kenerakaan ini amatlah padat sekali. hmmm. 
Setiap hari Wardah menunggu kunjung tiba posman ke mari. Bilakah surat nak datang ni? Bukan kad jemputan atau kad bonus gaji, tapi surat cinta rahsia yang Wardah nanti. heee. Apakah itu? Teruskan berteka teki. 
adios!
Sayang pembaca semua. Teruskan mengenali diri ini!

1 comment:

  1. Amboiii ^^ siap surat cinta yer. Nanti sampai latuh. hehe

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...