Pages




6 May 2015

Back to Normal


Back to Normal | Hai semua. Lama berehat daripada dunia blog blog. Huhu. Ade ke yang rindu?  :P Dah lama tak up entryy memandangkan balik Melaka hari tu ada perkahwinan abang sulung Wardah. A little bit bizi. Hihi. Dan sekarang saya dah freee daripada segala halangan yang membizikan saya!! Oyeayhhh!!

Banyak perkara yang terbungkam dalam benak hati ini ini. Macam-macam nak cerita. Huahuahua. Ada sedih, ade gembira dan macam-macam lagi. Buat masa sekarang, i have to struggle in class, for this week sebab minggu depan dah masuk stusy week. So so, minggu ni nak kata bizi sangat pun tak bizi mana, sebab ade kelas je. Present semua benda dah. Maybe lecturer nak buat kelas sebelum peperiksaan tiba. Tu je la kowt. Proposal dan segala asignment dah siap hantar. Cumanya sekarang nak isi e-posting. Tak tahu lagi pilihan negeriku yang mana. 

Oklah, i will up entry by entry pasal perpisahan dengan murid tahun 4 Delima dan 3 Zamrud dan cerita pasal abang's wed. Heee. Tungguuuu....:P
tunggu saya
adakah yang menunggu tuuuu. hehe :P
nantikan cerita-cerita comey lagi hott dari Warah. hahahaha. babai semua!

Back to normal, nantikan Wardah ya semua :P

2 comments:

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...