Pages




30 May 2015

Best Friend Ever!

Best Friend Ever! | Hari ini nak menggemparkan blog pink ni dengan kisah teman baik Wardah semenjak daripada kecil lagi. Hua hua hua. What date is today? 30hb May lahirlah best friend ni bernama Nurbadriah Harun. Opsss! Jangan google plak nak dia. Trang trang femes sekejap. Hoho. Perasan betullah Wardah ni. Best Friend Ever moga wish ni termakbul sampai akhirat. Best Friend Ever digunakan untuk wish rakan Wardah ni merangkap sedara Wardah yang comel lote. 
Ehem. comel okeyh! 
Selamat Hari Lahir buat Nurbadriah Harun yang ke 24. Semoga senyuman makin lebar pada hari ini sebab dapat wish melalui entry ini. Hmm. Semoga panjang umur dan murah rezeki. Semoga dipercepatkan jodoh dan cepat-cepat kahwin. Nampaknya tak ada lagi yang dapat tunaikan janji nak kahwin sebelum 25 tahun. uwargh. nanes nanes. 
nurbadriah harun
Antara dua ni. Mana satu sedara merangkap kawan Wardah sejak dari kecil ni??? Cuba teka. pepel ke kuning? :D
Siapa jawapan dia yang pertama sekali betul, Wardah akan review blog dia. Teheee XD 
Betul ni, tak main main. 
Hehe. 
p/s : Bad, maaf ambil gambar yang ini. gambar ni yg latest yang ada. Moga cepat-cepat jodoh kau taw bad. Aku sayang kau, Bad :)
Happy Birthday!!

1 comment:

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...