25 Nov 2013

aktiviti cuti

2013

dah nak ending.

tapi, belum lagi. skang bulan 11.

tu pun 25hb kan.

ape aktiviti aku masa cuti ni?

jenjalan kenduri kawen.

look chubby kan?
kat muka memang. pipi tue asyek nak kembang je.
otw g kenduri kawen member sek dulu
noor hakimah aini.

noor hakimah aini dan suami.
maaf, tercari-cari gambar yang paling baik. yang nie okeyh asenye ;)

dan mas tue, ramai kelibat exsekolah yang datang
sape lagi, bebudak sekolah den laa
exsharodziannn! ;)

dari budak2 batch
sampaila ke cikgu2nyee..


gambar-gambar dengan cikgu sekolah.
dan dengan rakan-rakan sharodz yang lain
hehe.

lepas tue pergi berjimba kat skolah.
rumah pengantin nie dekat je dengan sek.
belakang tue je.
kami solat zohor kat sekolah.
dan ape lagi..
sekolah dah cantik kowt!


abaikan muka aku yang ternganga tue. haha
lain kali ade lagi mesty syok!
hehehe.
jumpa kawan2 masa sek men dulu kowt.

haha

gambar second ne, semua gambar amek kat sekolah.
banyak lagi gambar
tapi malas nak upload satu2,
jadinya aku pilih yang mana best2 je. 
heee

esok pula,
pepagi lagi..
kene g supermarket econsave kat sg udang tue.
pe lagi?
kejee!!
huu
bermulalah kerja aku esok
menghadap benda2 ni.
Ya Allah, mudahkanlah..

google google jumpa lak gambar ni
bestnye klau dapat apply kat Malaysia nie. hihi
insya allah, one day kan :)

k lahh 

xda stroy dahh. hehe.
tata


No comments:

Post a Comment

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...