29 Nov 2012

harapan yang pudar diganti dengan azam yang bersinar~

hi dan assalamualaikum peepppsss!!~

harapan aku hari ini dan seterusnya..

mulakan hari baru..

lupakan yang lainn.. wah wahh wahhh..

sis yang comel. pesanan untuk awak :

kalau tak tahu ape-ape jangan nak main tanya je..

soalan awak tue sangatlah peribadi..

soal hati, soal cinta. soal kasih. erm..

perlukah aku share? dengan insan aku baru kenali..? *dont pretend dat u know me well*

Allah is the best planner. HE knows me well :)~
--------------------------------------------------------

walaupun nie bukan lah tahun baru..

bukan ape yang baru-baru pun..

i pray :

  • aku nak jadi yang terbaik dalam hiduppp
  • aku nak buang segala kisah derita dalam hiduppp
  • aku tak nak nanges buat insan yang bernama lelaki kecuali mahram aku jek..aku nak menangis atas segala dosa yang aku dah buat dan insya allah... i will :') lets astaghfirullah!! :')
  • lebih baik berfikir untuk memperbaiki diri daripada asyik fikir benda yang belum pasti..
yang pastinya, CINTA ALLAH tak pernah MENGECEWAKAN~
biarkan cinta aku,, sayang aku,, kasih aku,, hanya halal buat orang yang bernama suami aku kelak..
bukan pada insan yang bakal jadi suami.. bakal jadi tunang.. or kawan rapat aku..atau ape ek,,, bestie? :)

UNDERSTAND budak SPM? upsss. terrr. 

btw, kalau kacau tunang org bukan xboleh ke? dan bukan ke kalau laki dan perempuan kalau jadi bestie kenelah jaga-jaga. NO HEART FEELING. nanti ko jugak yang naya... 

oklah. masalah aku,,,  biar aku yang handle.. okeyh? doakan yang terbaik buat aku. aku jugak mendoakan rakan-rakan aku yang lain. Kalau JODOH aku dengan dia,, Insyaallah. Kalau bukan JODOH aku dengan dia, REDHA lah menjadi peneman aku, Allah rancangkan sesuatu yang lagi baik buat aku. kan.. kann.. 

aku yakin Allah mencintaiku,, sebab tue DIA menguji aku.. dan aku yakin ALLAH rancangkan THE BEST untuk aku.. AMIN~~

nie quotes dari GOOGLE. btw, aku hanya mampu berdoa.. :)

thanks for readingg!!~





1 comment:

  1. yuppp... azam kena kuat dan disertakan dengan usaha... baru boleh jadi realiti

    - Mia Liana -

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...