11 May 2014

accident kecil #ES3

beginilah bila malam
entry tiada jadi sepi rumah ini..
tapi... tiada apa yang nak diupdate ngan story malam nie
cuma tadi
ade accident kecil yang jadi
aku tunggang belakang moto yang di bawa adik..
kire aku kat belakang la..
then. ,masa nak alek uh, adek aku pun terus laju..
aku pun tak pasti sape yang langgar sape
sebab bila kami terus laju, ade motor yang terus ke arah kami dari arah lain.
macam 90 darjah cam tu..
tapi yang aku pasan, motor mak cik nie betul2 kat kaki aku, kire tengah2 moto aku..
bukan kami langgar depan
kami bukan sengaja pun
bila pk alek, kami tak salah, kami nak terus je tadi..
bila dah berlanggar cam tu,
aku pun teriak leee
dah takut da, bila toleh kat mak cik uh
aku nampak makcik uh terpress minyak
then, naseb tak terjatuh moto uh
ntahla, aku pun tak tahu salah siapa..
sebab aku tengah ralit tengok hp masa tue..
jadi betul2 tayar motor acik uh kat kaki kanan aku..
tapi naseb takde pape kecederaan

dah lepas aku cuak,
aku minta adek aku patah alek, minta maaf je la
aku pun nak tengok acik uh ok ke x
sebab nampak dye terpress moto tadi
so tayar dye nampak cam goyang2 laa
haha, ape aa ayat aku nim
huhu
dah minta maaf kiteorang pun blah
nampak macam kiteorang plak yang salah
hmmm
xpela. minta maaf sebab aku ase sebab aku lagi muda
tanda hormat pada yang tua..

tue je la ctenye
perihal aku keje uh
malas plak aku nak cite
kekekekeke
buat serabut kepala

dah sampai umah
hal keje ketepikan kat luar pagar rumah
say tata
sebab esok nak cedok alek masuk otak
hihi

esok full lagiii
heee
oklah tata
have a sweet dream :)
assalamualaikumm.. ;)

p/s : tetibe aku nampak hikmah, kenapa Allah hijabkan aku dengan tiada trauma akibat accident  yang penah aku kene dulu.. ye la, kene time aku ngantok.. and aku xsedar. sebab aku ase kalau aku sedar masa accc uh, mesty aku trauma gila2. sebab acc kecik mcm ni pun aku dah jerit sakan. hurmm. mungkinlah nie hikmahnya. just being positive,

tata again.

xoxo. ;)

No comments:

Post a Comment

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...