25 Jul 2014

bila tak tahu buat buat tahuuuu~

cuba lihat!

errr...nie bru lepas letak ubat ubatan... huhu..

gambar before letak uh saya tak ambil pun...

beraya beginilah nampaknya.. huhu


 dalam gambar nie mungkin tak nampak ape yang luka kan...

meh sini..

nie pun tak bape jelas.. huhu

meh lagi jelas..

luka kat jari ujung tue.. lain - lain garis-garis je.. 

tue, bila tak pandai buat buat pandai.. haha

sadis!

nak memarut kelapa guna mesin kelapa

tapi jadi lain..

sebab tak pandai parut kelapa..

mesin yang berputar putar tue..

sekali mengelamun skikiitt amekkkauuu

abis dia putarkan jariku...

huhu...

lepas nie, aku dah tak mau dah buat kelapa mesin nie..

trauma!

huhukksss..

sakit sangat. 

lepas kene uh, nanes sakan aw...
huhuhu

sakit sangat..

esok kene bukak kaunter ni, 

tak tahula macam mana ...

:(

hopefully will be great tomorrow.. 

k la guys.

tata~

No comments:

Post a Comment

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...