Pages




4 Feb 2017

Terpaksa Private Instagram

Terpaksa Private Instagram |  Hai semua, perasan tak yang instagram Wardah dah diprivatekan. Haha acah-acah hot gitu. Sebenarnya, ada sebab buat macam tu.. Bila mula bertunang ni, anak-anak murid tunang Wardah jenis yang ada instagram juga. Jadi mereka ada yang follow tunang dan saya. Kami ni pulak selalu juga lah berbalas-balas komen diinstagramm. Faham-fahamlah bila bercinta ni, adalah ayat-ayat jiwang yang diungkapkan oleh kami masa komen-komen tu. 

Ermmmm, nak dijadikan cerita, suatu hari anak-anak murid tunang Wardah siap berborak sembang pasal instagram kami. Siap hafal dialog tunang saya komen di instagram saya, ke komen di instagram tunang ke, ni masa kat sekolah. Hohoiii. Segannn nokkk. Dan ada jugaklah gambar kami yang diambil dan dishare di moment wechat mereka nii. Untung sangat anak murid Wardah bukan macam tu. 

Tapi lama-lama, follower Wardah ni anak-anak murid dia juga follow.. 

Ermmm..jadinya setelah berbincang, kami decide nak privatelah instagram kami. Sebabnya anak-anak ni hebah di sekolah tunang Wardah ni, dia jadi macam tak sedap jugaklah kan. Heeeee. 

Itu sahajalah sebabnya, tak ada kontroversi lain dah. 

Sayang semua. xox. 

7 comments:

  1. haha..malu la tuu ank murid usik..kiki

    ReplyDelete
  2. Hehehe macam macam ragam pelajar zaman sekarang ni, bertabahlah cikgu2, elakkan kontroversi selagi boleh, hehe.

    ReplyDelete
  3. nasib la ig fae dh lama private hehe

    ReplyDelete
  4. aril dh lama private IG sbb ade mereka2 yg melihat . hahahah.. aril dtg sini .. lama x singgah sini .. aril klik nuffnang 5 kali .. jom mlawat blog aril plk ..

    ReplyDelete
  5. Saya memang dah lama private insta. Tapi kalau student follow, saya accept jak. Saya private sebab malas nak bagi orang-orang tidak berkenaan tengok.

    Jom exchange bloglist, http://lynk.my/w1cm

    ReplyDelete
  6. Wahh dah jadi tunang orang ke.. Tahniah la bila nak langsung tu hihihihihi..

    ReplyDelete
  7. selamat bertunang semoga dipermudahkan untuk majlis seterusnya

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...