Pages




18 Feb 2015

Hari Ini Cutiiiiiii! YabedaBidooooooo!


hai semua! Ape yang hekksaitttedddd sangat nuhhhh?? Haahaa, hari ini cuti. *padahal orang lain dah lama cuti........* Tak apalah, semalam lagi dah sampai ke maktab terchenta ini. Duk kat asrama sahaja memandangkan hanya cuti 4 hari. T.T Jeles dengan yang balik kampung sobs sobs sobs. Uwaaaa. T.T

Memandangkan hari ini cuti yang pertama. Rasanya half day nak golek-golek dan relax-relax aje. Half day lagi baru nak mula buat kerjaan. Aik. Cuti-cuti pun buat kerja?? Eh, mestilah. Ada beberapa aseimen yang bakal menemui dateline dah. Bulan 3 nanti kene hantar aseimen Bimbingan dan Kaunseling. 3 hb Mac 2015 sudah kene siap. Bukan baru nak buat. kekeke. 

Hajatnya kembar nak bawa pergi jenjalan ke Pahang. Tetapi hajat tak kesampaian. Jadinya, ambe hanya ambil keputusan yang bijak dengan menetap sahaja di asrama terchenta memandangkan ada wifi free. Seronok jugak! kikikikiki. *sedakkan hati sendiri*

Berbanyak-banyak terima kasih kepada pengunjung blog yang selalu mengomen dan tinggalkan jejak di cbox :) Beribu kemaafan andai tak sempat nak membalas balik kunjungan. Insya allah. Wardah akan balas semuanya!! hihi.

Wait for Mee!!!!

Wardah akan menyerang!!! 

p/s : Baru balik shopping. Elaun minggu depan baru masuk. Orang lain dah 2 bulan masuk. haha. T.T

5 comments:

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...