8 Jul 2013

Forum Kurma vs Jeruk :D

hai peepss. assalamualaikum :D

pagi-pagi nie nak ucapkan selamat pagiiiii!!! hehehehe. epynye hari semalam dan hari ni. semoga Wardah hepy2 selalu. ;)

Amin~

tengah wat pe tue? dah solat subuh dah? kalau belom, g solat dulu. segerakan yang wajib dulu taw sayang sekalian ;)

Malam nie kelas kami akan anjurkan Forum Kurma Vs Jeruk. aaaa, tengok, tajuk forum pun dah macam funny kan? Wardah harap forum malam nie berjalan dengan lancar. insya allah, amin.
nielah iklan yang sudah disediakan dengan bantuan senior sem 8. tenkiu en Q!

Wardah macam biasa, bahagian dokumentasi. Wardah try jugak berada dalam ajk lain. tapi. macam tak kene je. huahuahua. Wardah letak nama kat bahagian cenderamata dengan hadiah tue. tup tup tup, ase cam lain je. . last2 ketua uh letak kat bahagian dokumentasi jugak. . cancelkan nama kat hadiah dan cenderamata. .

malam nie tema berjubah hitam. haha. Wardah dah banyak kali guna jubah raya hitam hijau dari kelas minggu lepas. huk3. malu plak bila pakai banyak kali. hihihihi. baju yang mana? t kalau sempat posing malam nie pakai baju tue, Wardah postkan kat entry malam nie. insya allah. huhhuhu~

Forum nie, sempena Kerja Kursus untuk subjek Hafazan sem nie. mudah-mudahan berjalan lancar. k lah guys. dah 6.30 pagi. Wardah nak siapkan diri :D

*nak iron baju*

baju warna apa ek hari nie. pagi nie ade perhimpunan. err. cikgu kan. ;)

hihihihihi. papai semua. sayang kamu semua ! sayang Wardah tak? tadaaaa~

No comments:

Post a Comment

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...