Pages




10 Jul 2013

Rezeki bulan Ramadhan

hai semua. assalamualaikum ! :D

macam mana dengan puasa pertama hari nie? alhamdulillah. Wardah syukur sangat2 sebab Allah kurniakan rezeki yang tak disangka-sangka. . Alhamdulillah, kami sekelas telah berbuka bersama-sama tadi. kami makan di restoran Nasi Arab Hadramaut.. bagi yang pernah datang ke Leha World, kedai Nasi Arab nie berdekatan sangat dengan LehaWorld tue..  :D yang paling senang nak kenalpasti dengan bilangan lampu yang banyak di restoran Nasi Arab ni.

cuma Wardah lagi gemar makan di restoran NAsi Arab Damsyik,, laban dia lagi sedap.. sedap sangat! hehe. walau apa pun, nasi arab yang nie boleh tahan juga sedapnya. bila dah makan beramai-ramai nie, ase seronok sangat. hihihihi. :D

Alhamdulillah. alhamdulillah. sangat2 !

elaun tak masuk lagi, ntah bila mahu masuk. ermmm, risau juga. tapi Wardah yakin, Allah ade sesuatu yang nak ditunjukkan pada kita semua. Sabarlah dengan solat saje yang mampu kita wat. Moga Wardah redha dengan ketidak hadiran elaun yang lambat semester ini.

Alhamdulillah juga, Wardah dapat pergi ke kawasan sekolah yang Wardah bakal praktikal tue.. huu. memang sangat menggerunkan bagi diri Wardah sendiri.. mungkin cabaran kali nie sangat tough.. tapi, apa boleh buat.. berusaha yang terbaik, dan bersungguh-sungguh, dan bertawakal.. insya allah. waa. takut :(

minggu depan isnin nie dah bermula. insya allah. semoga Allah permudahkan segala urusan . Amin :D

klah kawan-kawan, pembaca sekalian.. selamat menempuh puasa kedua pada esok hari pula ye.. jangan lupa mengaji :D

papai. x0x0 ;)

1 comment:

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...