15 Feb 2013

Produk Vitamin C

hai semua. nak taw tak. Atceli, saya ada menjual produk-produk kecantikan. tapi semuanya bahagian makanan dan dalaman. Alhamdulillah, saya pun menggunakan produk-produk tu. Alhamdulillah, kesan yang sangat positif.. awal-awal penggunaan memanglah akan keluar jerawat sebab tengah healing crisis.. jadi teruskan menggunakannya.. saya pernah baca juga sebab berlakunya keluar jerawat pada awal-awal penggunaan tu sebab air dalam badan kite kurang,, jadi kotoran tue keluar melalui jerawat-jerawat di muka.. *haih, faham tak?*

okeyh.

pernah dengar tentang VITAMIN C ?
500 MG
Vitamin C 500MG. ♥

VITAMIN C 500MG sgt mujarab untuk yang mengalami ALAHAN, RESDUNG & KULIT SENSITIF.

Bagi yang mengalami masalah ALAHAN, RESDUNG & KULIT SENSITIF & KULIT BERJERAWAT, better amik 500mg punya & makan 2 biji sehari..


1000MG
INFO PENTING
PERBEZAAN ANTARA VITAMIN C ORGANIK 500mg & 1000mg :
Yang beza adalah ingredients... 1000mg lg byk kandungan utk kecantikan kulit sebab dia diguna jgk utk merawat sakit kulit mcm eczema, cacar air, kulit kering bersisik n ruam panas. tp yg 1000mg tu xcover resdung.

Yang 500mg je yang ada. sebenarnya dua2 bg efek cepat, bergantung pada kulit kita.. Kulit stiap manusia berbeza tindak balas. ada yg okey dgn yg 500mg n ada yg 1000mg.

So susah nk ckp. tp kalau nk bgus utk merawat jerawat dimuka & parut jerawat, better amik 500mg punya tp makan 2 biji sehari..

tp kalau tujuan nk lembabkn kulit n bg kulit sekata apa semua utk kulit sensitif, better try 1000mg punya. Paling cpt skrg customer rsakan kesan adalah dalam masa 2 hari n plg lmbt 3 bulan.. Kulit tak sama, so jangka masa untuk tengok kesan pun tak sama


VITAMIN C - 1000MG
• Vitamin C dgn ketinggian 1000mg setiap capsule sama seperti kita inject vit c dalam badan untuk whitening.
• Kebaikan produk ni kita tidak perlu sakit kena cucu jarum hanya telan dengan air sahaja dan mengandungi antioxidant yang tinggi dan baik untuk kecantikan kulit.
• Secapsul 500mg bersamaan dengan 10 x biji oranges, 1000mg bersamaan 20 x biji oranges dan hanya pengedar s
ah sahaja yg boleh jual.
• Sangat bagus untuk kulit muka dan seluruh badan..akan kelihatan cerah berseri,putih dan mulus
• Sesuai untuk wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
• Sesuai untuk ibu mengandung
• Sesuai untuk ibu yang menyusukan baby(air susu akan banyak)
• Sesuai diambil ketika period
• Dapat menyelesaikan masalah resdung,alahan
• Memudarkan parut2 dimuka dan badan.
• KKM approve
• 100% halal

APA VITAMIN C BOLEH LAKUKAN UNTUK ANDA?

Kulit dan Kulit Muka - Fungsi Vitamin C yang terkenal adalah rumusan kolagen iaitu bahan protein yang mengikat sel-sel. Ia penting bagi pembaikan semula dan pertumbuhan tisu, sel, gusi, pembuluh darah, tulang dan gigi. Vitamin C mempercepatkan pemulihan luka, melecur dan gusi berdarah. Penyembuhan selepasa pembedahan adalah lebih cepat dengan pengambilan Vitamin C yang tinggi.

Antioksidan - Vitamin C merupakan antioksidan yang menolong mengeluarkan toksin dalam darah dan mempunyai kesan anti penuaan. Ia amat berguna bagi menentang jangkitan, menghalang serangan virus dan bakteria, mengurangkan kesan alergi. Bagi perokok Vitamin C menghapuskan keracunan nikotin.

Tindakan Kardiovaskular - Vitamin C mengurangkan pembekuan darah dan menolong menurunkan kolesterol dalam darah. Ia juga menolong menyerap zat besi dan meningkatkan hemoglobin dalam darah

KEBAIKAN VITAMIN C 1000mg
• Memberi efek kulit yg sekata, cerah dan lembap
• Mengandungi ekstrack citrus bioflavonoids untuk mempercepatkan tindakbalas di dalam badan
• Sesuai untuk ibu mengandung
• Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu,fungsi kelenjar adrenal, dan juga mendapatkan gusi & gigi yang sihat
• Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan selesema serta meningkatkan imuniti dalam badan
• Membantu untuk mengurangkan tahap kolesterol,tekanan darah tinggi dan mencegah aterosklerosis (aterosklerosis - radang pada pembuluh darah manusia yang disebabkan penumpukan plak ateromatus)
• Melindungi daripada pembekuan darah, lebam dan menggalakkan penyembuhan luka serta
• Membantu dalam pengeluaran hormon antistress
• Penting untuk penyuburan sel darah putih dan juga bertindak sebagai antihistamin (Antihistamin adalah zat-zat yang dapat mengurangi atau menghalangi efek histamin terhadap tubuh dengan jalan memblok reseptor) semulajadi yang amat berguna untuk mengurangkan hidung bengkak semasa selesema dan mengurangkan gejala-gejala alergi yang lain
• Memainkan peranan penting dalam pengeluaran kolagen untuk keanjalan dan kecantikan kulit dalam mencegah penuaan pra-matang
• Membunuh bakteria patogenik, yang bertindak sebagai antibiotik yang tidak berbahaya
• Melindungi sel-sel otak dan saraf tunjang, yang sering dirosakkan oleh radikal bebas
• Membantu tubuh menyerap zat besi yang lebih –>berguna dalam rawatan anemia
• Ia memainkan peranan penting dalam penghasilan hemoglobin dan sel darah merah
• Merawat jangkitan saluran kencing
• Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.


Vitamin C ni keluaran Pahang Pharma dengan no rujukan KKM MAL06051404X

oryte. SAYA SUDAH !! ANDA BILA LAGI ?? hehehe.. :))

3 comments:

  1. @Chien si puteri jerawat boleh hilang dek,, insya allah, seperti yang akak cakap,kesan boleh nampak dalam seminggu, selepas sebulan,, ada yang selepas 3 bulan boleh nampak kesannya., bergantung pada individu jugak deq.. cubalah dulu.. insya allah.. :)

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...