27 Mar 2015

Smile Even Bitter!


Kadang-kala Allah letak kita perseorangan menghadapi dugaan untuk menguji kita, sejauh mana kita bergantung harap pada Dia. Kadang-kadang Wardah buntu, terasa terasing, terasa lebih baik hidup berseorangan dan bawa diri. Lebih elok begitu rasanya. 

Ntah kenapa rasa macam tu menyelubungi diri Wardah sekarang..

Sedih sangat-sangat sekarang..

Rasa nak sembam muka nangis puas-puas lepas tu tidur je...

Tapi keadaan tak boleh nak buat begitu sekarang..

Banyak benda nak hadap,

banyak hati nak dijaga,

semuanya agar tiada yang sentap,

semuanya bagi memelihara ukhwah..


Aku bukan orang yang dulu, siapa yang tak nak berubah ke arah kebaikan.

Bohong ! 

Aku juga punya hati.

Aku juga punya perasaan.

T.T

Minta maaf buat semua orang yang aku ada buat salah silap.

Sekian.

p/s : Bila dah emosi, banyak pasal hati akan banyak keluar di sini. Maaf semua!

2 comments:

  1. menangislah, kalau menangis tuh boleh tenangkan hati, apa salahnya kan :D

    ReplyDelete
  2. Tak salah untuk menangis... Moga Wardah tenang nanti...

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...