27 Jul 2015

Bestie Dah Nak Tukar Status


Melihatkan kepada tajuk tu. Seriusly bestie akan tunang 1hb Ogos ni. Waaaa. Macam mana Wardah nak balik Melaka sebab baru je balik daripada cuti raya seminggu. Sekarang pun kerja berlambak-lambak. 

Tak tahu macam mane. Keluarga suruh pergi sebab kawan karib kan. bestie lajak kowt. Adeh. 

Dia plak nak bayarkan tambang pergi balik ke Melaka dan ke Kelantan semula. 

Huhuhuhu. 

Nak pergi ke tak ni nak pergi ke tak. 

Confusing sangat-sangat ni.

Minggu depan kene hantar 3 tugasan. Minggu ni alhamdulillah dah setel separuh kerja mengutip data-data kat murid-murid. 

Sekarang kene pergi sekolah praktikum 3 hari tu untuk kutip data. 

Update pun dekat sekolah ni.  

Sekarang Wardah menumpang kat rumah kakak J-qaf sekolah ni. 

Wardah ingat nak bagi duit sikit kat kakak tu. Wardah tumpang dalam 5 hari jugakla. 

Patut bagi berapa ea. 

 K lah paai.

6 comments:

  1. Seronok kan bila tengok orang nak bertunang. Heheh

    ReplyDelete
  2. Wahh..tahniah la buat bestie wardah..tumpang seronok la ya :)

    ReplyDelete
  3. Selamat hari raya dan maaf zahir batin dr Kak wana..salam 0-0 ya

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah , dah nak bertunang ... moga berkekalan ...

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...