21 Dec 2012

memories anak muda

hai !! lewat2 malam nie,, saya nak update ceghitaa.. ceghitaaa pasal saya tyme muda-muda.. waa. muda-muda?? *sekarang nie bukan mudakah* sekarang umur baru masuk 21 tahun.. dah remaja taw.. hihihi.

semalam, my kazen,, cik bad datang rumah.. dia mahu menumpang selama satu hari kat rumah saya. berani taw dia. datang sorang2 je :DD saya tabiklah kat dia.. tabic springlah orang kata. ~~

meh sini saya nak cerita,, cerita kami.. cerita saya dan kazen saya nie.. dia merupakan sama umur dengan saya. waktu muda-muda dahululah.. saya, cik bad,, dengan cik ida..*cik ida nie pun sebaya dengan kami* kiteorang nie rapat. haaa, kalau balik rumah nenek,, mesti orang akan panggil,, 3 dara pinggitann.. waaa.. *best ark orang panggil gitu* hahaaha . layannn~~

tue serba sedikit intro pasal kami 3 dara.. :DD

malam semalamlah, dia duk satu bilik ngan saya,, menumpang bilik saya,, jadinyee.. tyme nak tidur nie,, apelagii.. berborakk le jadinyaa.. hihi.. macam-macam kisah tyme kteorang muda-muda dulu dikisahkann malam semalam.. haa, sampai pukul 3 pagi kowt bercerita.. kih3..

antara kisah-kisah hangat yang jadi sebutan kami..

cerita pakai inai

wahahahaha,, kat umah nenek saya,, ade banyak sangat pokok inai.. asal tyme cuti je,, mesti ktoerang and famili kazen2 alek kampung.. antara pengisian fizikal kiteorang bertiga.. hihi. pegi petik daun3 pokok inai nie,, haaa,, then g tumbuk sampai lumat.. ketiga-tiga nie lah,, duk buzy mencantikkan diri.. kah3.. kteorang duk kat hujung penjuru rumah nenek,, kat pintu belakang umah nenekk.. buka je pintu belakang uh,,betul2 depan uh ada pokok inai.. haa,,ape lagi.. naseb baik pokok inai tue tinggi dan besar.. kalau sedang2 memang habeslah daun pokok inai tue.. lepas dah lumat uh,, masing2 duk tepek2kan inai uh kat jari2.. haha,, masing2 lah.. budak2 kan tyme uh.. kecik2 dah berinai.. haha.. memang duk lepak bertiga je..


cerita kedua

haaa,, kisah kedua niee.. hihi.. ceghita budak2 ann.. budak2 beselah.. tak menjaga sangat personaliti.. huk3..  hurmm.. selalunye,, bile balik kampung,, mak2 akan mule operasi kat rambut2 kami bertigaa.. duduk kat bawah pohon rendang kat depan umah nenek tue,, bila mak2 masing2 dah panggil,, cepat2lah ngan kalutnye kami g kat mak masing2.. operasi apa?? huhuhu.. lu pikirlah sendiri.. hihihi.. mak2 duk buat operasi kat rambut2 kteorang,, huhukk.. kteorang diam membatu je laa.. dah kene leteaaaqqq.. haha.

cerita ketiga..

cerita main congkak.. hahaha, disebabkan kteorang nie bertiga.. main congkak pun kene main bertigaa.. hahaha.. kan main congkak kannn berdua jer.. yelaahh.. masing2 kaki merajukk seyh.. nak tak nak kenelah main bertigaaa.. tak nak bagi yang lain2 merajukk.. kan3.. hahaahaha.. kalau dah rapat sangat macam tue lah jadinyaa..

cerita keempat

hihihihi,, yang nie bile dah besar jarang kiteorang buat.. solat sama-sama.. hehe. kecik-kceik dulu ann kuat pengaruh.. "weyh, ko tak solat ke.. ko tak solat t dosa aww" kuatnya nasihat guru sampai macam tue pengaruh pada budak2 kecik.. kan kan.. ade antara kami nie belum solat g, jadi alang-alang semua belum solat,, kiteorang solat sama-sama.. tapi tak da imam punn.. sembahyang sama-sama,, yang nie perhati sebelah,, yang sebelah perhati sebelah.. hihihi.. yang nie dah ruku' yang sebelah ikut sekali.. hihihi..

bila diingatkan semula, upenye banyak memories kite tyme kecik kecik tiut miut nie.. haha,, tyme cuti raya, kazen2 semua main bowling,, abang2 sedare yang tengah remaja nie duk usik2.. "nurul mainlahh,,bowling nie" bila main,, selalu masuk longkang.. lepas tue kene gelakk. lepas tue merajukk.. baling bola bowling kuat2 sebab geram.. last2 strike.. keh3.. bangga ark? kui3~~

*panggilan sedare mare saya kat saya , nurul*

saya ada gambar kami bertiga.. huhu nie haaa

 
CUBA TEKA, NEESA MANA, IDA MANA, BAD YANG MANA?? HEHE.
HAAHAH, teka cepat!! t saya bagi hadiahhh!! cepat.. cepat.. hehehe.. :DDD

dah dapat teka dahh?? t saya bagitaw kat bawah ea?? heee :DD


jeng jeng jeng................................................................................................

gambar kat atas tadi tak da pun gambar saya, bad ngan ida.. gambar kedua nie barulah kami bertigaa.. hhihihi.. cik aneesa yang kiri sekali *tyme nie saya berisi gila* sebelah saya cik bad,, yang kanan sekali cik ida :DDDD
nie usia kami baru lepas SPM hihihi.. tengok tudung saya,. tajamkann?? hikhikhik.. :DD

oklahh.. ntah papelagi nak merepekk.. huhu.. oklahh..

p/s : macam mana rupa blog baru saya? cantik tak? ngeee.. lagi satu nak tanya, blog saya nie loading lambat tak? perlukan komen kawan2 bloggerr ,, komen2 pleaze.. huuuu..


No comments:

Post a Comment

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...