18 Dec 2012

sapa sini dak IPG??

hai dan assalamualaikumm.. :DD

hari nie result final exam kteorang  dah keluar. kteorangg?? haha, yep.. budak-budak maktab perguruan akulah.. maktab lain ada yang dah keluar,, ada yang belumm.. nie pakcik yang gtaw tadi.. dia kasi link nie.. =====>>>  http://219.92.7.20/items/pelajar/stuPaparKep.php?e=2290&s=4&p=1000 untuk check.. :D :D

maktab perguruan Raja Melewar.. haha, bukan Raja Kapoooorrr hokeyhhh?? hahaa.. :P

Alhamdulillah, aku bersyukur dengan apa yang aku dapat.. aku bersyukur dengan rezeki hari ini.. Alhamdulillah.. :')

cumenye aku takut jika niat dihati untuk berbangga dengan result yang aku dapat.. jauhkanlah aku YA ALLAH..

buat yang dapat maintainkan pointer dan pointer anda naik,, TAHNIAH aku ucapkan pada kalian.. :DD
bagi yang menurun,, aku pun pernah laluinya.. kita dah berusaha yang terbaik.. namun,, tak ada rezeki.. kita perlu juga bersyukur,, mungkin ada hikmah yang Allah suruh kita fikir2kann..



merenung di kejauhan bila teringat tyme exam tue.. huhukkks~

sebenarnye, aku tak menjangka dapat result yang baik,, tetapi aku syukur banyak2.. yelaa.. masa exam tue,, hanya Tuhan yang tahu ape yang terjadi.. tapi tak mengapa.. benda dah lepas :'D bak kata seseorang,, tak perlu pusing belakang,, jika perkara itu tak perlu pon untuk kita imbas kembali.. hehe. thanks pakcik :)

cumenye lagi.. aku tak percaya,, bila tengok perkataan.

KEPUTUSAN : Lulus, Teruskan pengajian

teruskan perngajian?? huhu~~ memang seronok tengok tapi maknanya, sem depan aku dah berada dalam semester 5.. waaa.. debaran semakin terasa..... *am i dreaming?* huhuhuhu~~

wahh.. aku bakal berusia 22 tahunnnn.. aku bakal berpraktikum selama sebulann.. bersediakah aku?? insya allah :D

semoga hari akan datang memberikan kita kehidupan yang lebih baik,, tetapi kalau kita tak usaha dan usaha,, kita takkan kemana..;)  andai matlamat tak seperti yang kita harapkan.. mungkin rezeki kita juga bukan di situ.. apeapepun, kita perlu bersyukur.. dan bersabar.. kan? ;)  sebenarnya,, dapat pointer tinggi ataupun rendah kedua-duanya adalah ujiann.. sama ada kita lalui dengan baik ataupun sebaliknya,, hhuuhhuu,,.. terpulang kepada kita untuk hadapinya.. :DD

btw,, TAHNIAH buat SEMUA :DD

ini buat semua kawan-kawannn!! TAHNIAHH!! :D

mendalam maksudnya kan? :DD


bila aku jatuh,, aku salu terfikir,, ada kowt yang tak kena dengan aku nie.. MUHASABAH semula..
oklahh.. bubuiii :DD

No comments:

Post a Comment

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...