25 Jun 2015

Sudah Berkahwin Tapi Minta I Selfie


Sudah Berkahwin Tapi Minta I Selfie | Hai semua. Ni kisah semalam malam. Seorang jejaka ni dah berkahwin, tetapi baru je semalam mesej Wardah kembali. Wardah memang dah tak berhubung pun dengan mamat ni sebab statusnya suami orang. Lagi pula, Wardah have sumone sudah dalam hati. Wardah bukan melayan kegatalan dia, tapi bermesej atas dasar bekas classmate. 

Awalnya dia hanya bertanya khabar. Jadinya Wardah layankan aje sebab dia hanya bertanya khabar tanya macam mana belajar, belajar mana sekarang, tu jelah. Tak sangka pula ayat-ayat akhir tu, dah lama tak jumpa, selfie sikit. Lepas tu berhenti terus mesej dia. Jumpa yang dimaksudkan tu bukan dating dengan dia ya. Kami sekelas dulu. Jumpa dalam kelas jelah. Bukan jumpa dating berdua tu. 

Erkk, buat apenye Wardah nak selfie lepas tu bagi gambar kat suami orang. Kang bini jumpa tak memasal Wardah yang kene kan. Adoi. Hmmmmm, mungkin lain kali Wardah tak patut layankan mesej dia awal-awal. Betul tak? Walaupun awal-awalnya dia hanya bertanya khabar. 

Wardah akui kesilapan tu. 

Nyah kau dari siniiiii~

FULLSTOP.

7 comments:

  1. btl tu..mula2 tnya kabar, nanti klo kite terus melayan, dia akan terus berani msj kita mcm2 plak..so baik stop drp melayan msj2 dia..bahaya ni.

    ReplyDelete
  2. dasar lelaki miang/gatal.. hahahah! ate nye xsedor ke diri tu dah bebini.. mengatal lg.. bagi pok pok kat dahi bru tau.. berani kaco ank dara org! hehe! sabo jek la..

    ReplyDelete
  3. starting from today... ignoreee....

    ReplyDelete
  4. ish2 takutnya lah ada orang macam ni. laki orang pula tu. nasib baik sis x kasi selpie..

    ReplyDelete
  5. Biasalah lelaki, yg penting jgn layan

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...