27 Nov 2012

Koleksi Editing Wardah


kali nie, aku nak letak gambar-gambar yang aku edit,, xhebat mane lahh..

btw, nie lah hobi aku dahulu kini dan selamanya..

kalau dalam kepala aku ade banyak  banyak idea kreatif,, memang jadi cantiklahh.. kih3.. kalau tak de idea.. memang kusam lahh huh

contoh pengumuman sumbangan
btw, iklan nie dah lama expired dah hokeyhhh ~
teddy bear comel
nie pun dah lama :)

hadiah dari buah hati
comel tak? haha ~
aplikasi camera bergerak
goyangkan kamera anda, mesty jadik cam nie.. huks~
ibu dan anak berpelukan
nie gmbr masa pergi sekolah adek aku,, ade solat hajat sebelum SPM~
oryte.. banyak lagi.. tapi nie je lah mampu upload..

demam tak kebah lagi nie.. 

doakan aku yepp!! ngeee :)

2 comments:

  1. wah cantik tp rasany algi cantik kalau tak pyah edit =D tuan kedaung dh cantik dh =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu, saya biase2 jer.. huhu .. btw Thanks and salam perkenalan :)

      Delete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...