Pages




23 Nov 2012

Baka Kembar

hye peeepppsss! assalamualaikum!! :)

hokeyh okeyh, ape khabar semuanya?? bagi yang tengah cuti tue, apa khabar cuti2 awak-awak sekalian? terisi tak? heeee. mesty terisi kann. kiteww pun samaa.. hekhekhek. terisi dengan duk rumah jer.. :(

terisi dengan klik2 iklan dari says.com dan churp-churp dari adeks-adeks. yang rajen bagi link kat chatbox akak. thanks! t kite exchange2 link okeyhhh?

atceli, bukan nak cte sangat pasal adek bradek aku ke apee.. ok-ok,,, sikit je pasal family aku,. 

adeks kembar aku tue merupakan anak yang last sekali dalam keluarga..
aku cakap ngan mak aku.. haa, lepas nie dah xde dah anak makk yang sek rendahh dahh.. ngee.. 
best ape.. cume tue lah, tanggungjawab aku sebagai seorang kakak lagi besarlah kaannn.. :)

btw, nak bagitaw, yang my mother jugak seorang kembar. meh2 tengok :)

mak aku ngan kakak dia, merupakan kembar yang seiras. adelah mak cte kecik2 dulu, aku dan adek bradek mesti tertukar mak. yang sorang pegi kejar mak lang, yang sorang lagi kejar mak. hee. memanglah, muka serupakann. ngeee~

my mom namanye, Rohani Abdullah manakala, my mak lang pulak namanya Rohana Abdullah. cutekan nama mekee. :)

gmbr nie tyme raya 2008 :)
my mom yg berbaju wane pepel pekat, my mak lang  yang kanan  tue, wane lembut tue :)
oryte, nak dikatakan lagi,, mak long aku pun ade anak kembar. dan mereka nie jugak baya adeks-adeks kembar aku nie. mereka lelaki. muke meke sangatlah seiras.

awal-awal dulu memang susah nak kenal mana satu abg dan adek. nguuuu~
nama aku memang tak ingat,, panggel adek abang jer ~

oklahh.. macam mane aku leh nak cte pasal kembar nie. tak delah, tadi aku duk belek gambar seorang junior aku nie kat instagram, aku tak taw pulak yang dia ada kembar, means dia tue kembar.. haisyh. terkejut aku taw tak. baru aku perasann yang,, kebanyakkan member rapat aku nie ade keturunan twins.. thats why lah aku tetibe nak letak pasal KEMBAR.. ade blood twins. ohmaigod~

erm. haa. nak tunjuk gambar dia, aku tak adalah pulak, kalau nak tengok, add dia kat instagram dia yang bernama nama pelik2 nie : enriqueuphoria atau nama sebenarnye ahmad afiq afandi.. nama kembar dia aku tak taw. 

dulu aku satu society ngan dia kat maktab, dia penolong aku, tapi tak de banyak sangat keje pun . penolong ceti je. hahaks. rapat gitu2 jerk. siyes taktaw dia ada kembar. haih. 

next, 
aku ade gaks rapat ngan budak junior nie, budak PJ nama dia norazlin bin rasyid. panggil dia lin. :) btw, dia tak ada kembar.. tapi dia ada adek kembar. faham tak.. macam akulah, ade adekbradek kembar..adek dia yang kembar,,ok.. muka meke sangat seiras.. rumate aku ade cakap, entah2 neesa rapat ngan dia sebab ade keturunan kembar nie, haha, gelak jelah bila rumate kata gtu kat aku.. kebetulan je semua niee.. aku mmg rapat gila ngan dia.. masa awal-awal dia masuk uh. memang rapat, skang nie pun boleh lah tahan :)

lastly, ade seorang kawan aku nie. nama dia Hamzi. nak kate rapat tak adalah sangat. maybe sebab aku penah satu GERKO kat foundation dulu,, bolehlah masuk kepala ngan aku.. member weyh. biasa-biasa jelahhh. dia nie ada kembar, kembar dia nama Hamdi. haha, nak taw ape yg beza dua orang nie.. hiks, ketinggian. gambar? cari senirik. aku tak simpan punnn~


Aku teruja kowt bila tahu kawan-kawan nie ade kembar dorank... mesti syokkan ade kembar, even ade jugak filem yang buat cerita tentang KEMBAR,, siap tukar2 orang lagi untuk kenekan orang lain, *dalam filem tue la* 

tyme aku sekolah rendah dulu pun ade gaks. Kembar lelaki dan perempuan,, means kawan aku perempuan, kembar dia lelaki. haaa, muke serupa beb.. 

haa, nak taw tak,, aku ade kembar jugakk.. eheeeeeeeeee, DALAM MIMPI bolehlahh. btw, cerlah komen.. mana taw korunk-korunk pembaca yang setia nie pernah jumpe kembar ke.. ataupun korunk sendiri ade kembar.. 

whooooaaaa, bestnyeeee!! 

eheeee, oklah setakat stu jelah cte aku pasal KEMBAR. ehee. 

saja letak gambar adek yang shumells nie. ngeeee~
BABAII!!

eh kejapppp~

tetibe nak letak satu photo aku download tadi. nguuu~

kat gambar tulis untuk lelaki, tapi bagi aku, untuk dua-dua. heee,,

LELAKI dan WANITA :)

that's mean, untuk AKU jugak!! :)

heeeeeeeeeeeeeeeee. SELAMAT MALAM!! love u olz :)

No comments:

Post a Comment

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...