Pages




24 Jun 2015

Menunggu Keputusan Result Semester Lepas - Sem 7


Menunggu Keputusan Result Semester Lepas - Sem 7 | Hai, hari ini kelas pack sampai petang. Sem akhir kan. Tak apa kalau korbankan penat lelah untuk sem terakhir. Kan? Katanya result semester yang lepas akan keluar tarikh 24hb ini ataupun 25hb ini. Berdebar pulak rasanya. 

Hari ini kene bawa laptop ke kelas bagi mengedit semula proposal ataupun dipanggil A.R semasa di kelas. Sem ini belajar tajuk Kajian Tindakan II, subjek yang pasti menyengat walaupun sebenarnya ada lagi subjek yang lebih-lebih menyengat iaitu Usul Fiqh. Dua subjek ni memang sangat Wardah seram sejuk tapi Wardah kene juga yakinkan diri agar dapat buat yang terbaik untuk diri sendiri. 

Sebulan bulan puasa ini memang banyak aktiviti di maktab sahaja. Belajar dan belajar. Lepas habis puasa, lepas balik cuti raya, barulah cabaran akan bermula. Bermulalah Intership, Menyiapkan Pelaporan Kajian Tindakan, Pembentangan Viva, Asignments dan Peperiksaan. Temuduga SPP akan menyusul kemudian nanti. 

Berdebar pula jantung memikirkan semua ni.....

Apa-apapun. Result berapakan dapat sem lepas. Harap dapat yang terbaik. 

Doakan. 

3 comments:

  1. Wahh . .Gud luck sis. May Allah ease everything.Doakan sy jgk. SPM year. sebilan lagi Trial.

    ReplyDelete
  2. wah banyak juga kerja eh. hehehehhee.. kita pula asyik procrastinate je. haiyaaaa.. fyp x siap lg ni

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...