15 Oct 2013

celoteh

hai guys.

buat ape tue??

hhihi

dah solat maghrib tak?

kalau belum cepat-cepat sikit taw solat.

eh, maksud saya, segerakan solat tue taw.

hehehehehehe. :)

ase lapar lah pulak. 

puding bawa pergi umah nenek.

then, abis.

huhuhu.nak makan ape ye?

anyonyonyoo. lapaaaaaa.

petang tadi. sampai pukul 3.30 petang kat rumah nenek.

lepak-lepak.

jumpa kazen.

best. meriah! heheh. tapi tak semua adoooo.

tak pe la, yang ade nie pun dah memeriahkan lagi suasana.

seronok!!! 

huhu. sebenarnye, aku ase nak jumpa ngan anak kazen aku nie.

dari raya ari tu ase nak main-main ngan dia.

tapi sampai skang tak merasa nak pegang.

erm. if you read this. sebenarnye, aku nak sangat pegang anak kau.

ye lah. dari ari tu, tengok kat facebook je. 

xpela. mungkin tak ada rezeki lagi nak main-main ngan baby tue.

herm. lupakan je la.

k lah. tetibe tak da mood. 

tata.!


No comments:

Post a Comment

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...