Pages




28 Oct 2013

keluhan.

terasa malas dan malas..

nak buat kerja pun jadi malas..

dah semua perkara aku yang nak kene buatt..

herm..

when ure bizi, then, all matter u pass up to me..

why? becoz i xda hati dan perasaan? huurmmm..

T.T

frenz?

we stick together because u want me to bring uallz makan je..

petang-petang.. lunch.. or malam? hu

huhu. kenapa aku rasa macam tu?

then, why didnt you asking me, message me, 

ask, nisa, kuar makan tak hari ni? aku bla bla bla..

terasa nak g sane.. ko boleh bawa tak aku jenjalan.. aku stress la.. bla bla bla..

or sumthing like that..

or chatting wit me, 

as good frens always do..

chat together..

laughing together..

even only in 'maya life'

ataupun, when u have someone else becoming close to you..

u must left ur bff away?

huh.

k lah, aku nak p anta rumusan. 

t tertangguh lagi keje aku. 

daa~

1 comment:

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...