Pages




28 Aug 2015

Allah Uji kerana Tahu Aku Mampu


Allah Uji kerana Tahu Aku Mampu | Well Said. Dalam kegembiraan ada juga berita pahit yang dihadapi diri ini. Aku yakin atas ujian yang Kau berikan kepadaku ada hikmahnya.. Aku bersyukur diuji walaupun tahu aku seorang yang amat lemah sekali tanpa Mu ya Robb..

Moga aku tabah dan kuat mengharunginya. 

Amin ya Robbb

Habluminallah wahabluminannas..

Tetapkanlah hati ini

Kuatkanlah langkah kaki ini..

Istiqamahkanlah perjuangan hati ini..


8 comments:

  1. salams,

    kak mieja doakan neesa sentiasa dalam lindungannya, amin.
    jangan sedih2 tau..

    ReplyDelete
  2. semoga terus kuat. inshaALLAH semua yang berlaku ada hikmahnya :)

    ReplyDelete
  3. insyaAllah amin...
    semoga Allah sentiasa melindungi kita semua.
    Jika kita langkah setapak kepada Allah, sepuluh tapak Allah akan dekat dengan kita.
    dariNya datangnya kekuatan. insyaAllah Dia akan bagi. ;)

    ReplyDelete
  4. setiap dari kita memang akan diuji....

    ReplyDelete
  5. Itulah asam garam kehidupan :-))

    ReplyDelete
  6. itulah yang selalu cakap kalau diuji... walau kadang rasa nak terduduk..

    ReplyDelete
  7. Salam singgah sini...
    Semoga tabah ye sis...insyaallah aaminn...
    Jemput ke blog sy :)

    ReplyDelete
  8. Bunyi macam ada masalah besar je Wardah? Apapun semoga sentiasa kuat macam superman, ehh silap.. sentiasa kuat sebagai hambaNya.. bila rasa lemah doa banyak2 tau.. sekian pesanan dari hamba Allah yang juga tak lepas dari ditimpa ujian.. :D

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...