31 Aug 2015

Fokus pada yang SATU


Fokus pada yang SATU | Memang tak dapat dinafikan, semenjak baru putus ni.. Sedih tu perkara biasa, teringat-ingat juga perkara biasa.. Namun, ada juga perasaan yang lain menjelma, lega kerana jauh daripada apa yang aku dah buat selama ni. Biasalah apabila bercinta, banyak perkara yang menjadi lagha. Banyak perkara juga aku lupa.

Aku leka

Aku alpha

Aku nak kejar impian aku yang satu jua tersekat

Aku berdosa pada DIA..

biasalah waktu bercinta, aku tak nafikan aku pun manusia yang lemah..

Aku takut jua nak berjumpa dengan mak..

Mak ada bertanya haritu..

KENAPA..

buntu aku memikirkan jawapan..

Aku harap aku kuat memberikan jawapan pada EMAK yang menunggu jawapan.

perlukah aku nyatakan di sini sebab apa?

ermmmmmmm, jawapan yang aku boleh beri, Tiada Jodoh. 

Mungkin jua selama ni, aku hanya bertepuk sebelah tangan. Siapa yang tak sayang pada hubungan yang dah lebih 6 tahun. Siapa pula yang nak putuskan lagi-lagi usia aku yang begini. Hasil perbincangan, aku redha atas apa yang terjadi.

Ada jodoh, kita berjumpa lagi, 

Tiada jodoh. aku doakan dia berjumpa yang lebih baik daripada aku.

Jujur 

- Wardah -

8 comments:

  1. InsyaAllah. moga dapat yang terbaik.
    Allah lebih mengetahui apa yang terbaik buat kita kan...

    ReplyDelete
  2. Allah lah yang kita kena utamakan :)

    ReplyDelete
  3. Kita pernah rasa macam ni Wardah T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke nani? T.T sedihkan orang buat kita macam ni?

      Delete
  4. love strikes at the right time n place.. yang lebih baik akan datang =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak siti atas nasihat. insya allah.. yakin :)

      Delete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...