31 Aug 2015

Menggapai Impian


Menggapai Impian | Aik, selama ni tak tergapai ke impian? Hoho. Taklah, Selama ni ada impian, tapi impian tu salah niatnya. Setelah dimurnikan niat tersebut, Aku bertambah yakin, dan perlulah berusaha ke arah tu. 

Maaf kalau guna perkataan aku tak selesakan pembaca, 

Aku memang berharap sangat supaya aku kuat nak laksanakan impian aku yang satu ni. Moga Allah dapat kabulkan permintaan hati yang satu ini. Moga Allah izinkan. Amin.

Sedikit kata-kata untuk hari ini : 

“Allah beri apa yang kita perlu, bukan apa yang kita mahu. Maka, ikhlaskan hati untuk menerima. Allah tak izinkan, bermakna Allah tak redhakan. Sesungguhnya Allah tahu apa yang terbaik untuk kita.”

Andai tak dapat ditunaikan pun, mohon secebis rasa untuk menjadi yang sedemikian :)

Insya allah ^^

2 comments:

  1. betul Wardah.. Allah tak kan sesekali menganiaya hamba-Nya..
    atas sesuatu itu pasti ada hikmah-Nya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni yang bertambah sayang kat kak siti. nak nanes :'(

      Delete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...