3 Sep 2015

Tumpang Barang


Tumpang Barang | Alhamdulillah, setelah mencari dan mencari akhirnya Wardah dapat juga mengetahui siapa pemilik kereta MCE yang salu Wardah perhatikan tu. Hoho. Begini, Wardah akan berintership nanti di sebuah sekolah dekat Melaka, jadinya barang-barang semua akan dibawa balik. 

Dah sah-sah banyak barang yang kene bawak balik. Lagi-lagi pakaian dan segala perkara alat tulis fail printer bagai. Selalu dah perhati dua kereta satu MBN, satu MCE. Kereta yang Wardah harap sangat Wardah boleh tumpang satu barang pun jadilah. Sekali, masa majlis penutupan Seminar Kajian Tindakan II tadi, terperasan satu kereta, that's it! Kereta MCE tu betul-betul lalu belakang Wardah dengan kengkawan tadi. Perhati punya perhati, tara! dapatlah Wardah cam budak tu. 

Alamak, cam malu la plak. Then, kembar kata dia budak sains. Carilah Wardah sep-sep budak sains minta tanyakan Wardah nak tumpang barang iaitu printer. Hhi. alhamdulillah. Dia bagi nak tumpangkan. Yeyahhhh!! BEstnya rasa lega sikit. Pelajar tu tinggal dekat Melaka jugak area Jasin. Lepas ni nak berbincang nak ambil kat mana, bila nak bagi barang dan sebagainya.

Alhamdulillah.

Sekarang tinggal nak finalise AR je. Lepas tu study week :)

12 comments:

  1. hmm tak tahu pasal cerita pemilik kereta ni. lelaki ka?

    kalau lelaki hati-hati...takut tumpangkan barang tertumpang hati sekali hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, tak terfikir pun ke arah tuuu :O

      Delete
    2. Hahahah. Adoiii abang Arz :P

      Delete
    3. Okey, ini win. Hati hati nanti tertumpang hati. Hahaha :P

      Delete
  2. Alhamdulillah... semoga segalanya dipermudahkan yer?

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. Moga dipermudahkan...

    ReplyDelete
  4. baiknyaa dia.. elok-elok.. dah nak habis belajar dah..
    lepas ni cikgu Wardah pulak hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah. kejut uga dia bagi, sebab tak kenal pun. huhuk. lepas ni ustajahhh ^^

      Delete
  5. Kembar? Ada kembar eyh? :)
    Nasib baik ada yang sudi tumpangkan, kan. Hehehe Alhamdulillah.
    Anyway, good luck and all da best ^^

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...