8 Dec 2015

Aktiviti Cuti sekolah #1

Assalamualaikum.. Dah lama rasanya tak hupdate blog. Kenapa ea. Kenapa ea. Maafkan Wardah sebab sibuk sikit semenjak dua menjak ni. Maafkan Wardah ya kalian. 
Macam mana pula rakan-rakan sekalian. Harap semuaaaa sihat sihat semuanya. Hari ni Wardah nak pergi renew lesen sebelum tiba 9 Disember ni. Sebelum ni dah pernah kena saman sebab bawa kereta tanpa renew lesen. Masa tu memang tak ingat langsung sebab Wardah kerja partime jadi ingat kerja je masa tu. Hihu. 
Cuti sekolah memang pack dengan kenduri kahwin. Wardah pun menerima last minute menjadi pengapit. Hihii. Majlis kawan Wardah minggu lepas dah selesai dah. Nanti kita citer ya macam mana kalau jadi pengapit. Hihii. 

Jemput makan.
Nasi kerabu sarapan

Lepas makan Nak sambung buat kerja rumah sikit. Nanti Wardah update lagi. 

4 comments:

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...