7 Oct 2015

Pening Kepala, Selesema, dan Sesak Nafas


Pening Kepala, Selesema, dan Sesak Nafas | Hai semua. Apa khabar? Semoga semua sihat insya allah. Nak tekankan perkara penting dalam keadaan jerebu ni.

1. Keluar jika ada urusan penting di luar. Kalau boleh jangan berjumpa di luar tanpa kawasan bertutup. 

2. Keluar dengan memakai mask. Topeng tu. Penting sangat-sangat.

3. Jangan keluar rumah. Duduk aje terperuk kat rumah sebab keadaan persekitaran sangat kritikal.

Memandangkan Wardah tak jaga safety Wardah masa duduk dekat kawasan luar sekolah tadi. Wardah tak pakai mask tadi masa jaga pagar kat luar sekolah. Kene sambut murid-murid datang sekolah dan u know what!! Wardah tak pakai mask!!

Sekarang ni Wardah dah sesak nafas dah. 

Kepala pun dah pening-pening. 

Semalam pun kene hujan pula sebab keluar naik motor. Memang rasa macam nak demam. 

SOk sek Sok Sek hidung ni bunyi. 

Huuu. Hanya mampu berhuhu sahaja. K lah guys.

Ingat pesanan Wardah yeee. Bai!


14 comments:

  1. Replies
    1. Alhamdulillah murni. Okey sikit daripada hari tu :)

      Delete
  2. Hehehee..Mimi dah 4 hri kena pnykit2 ne..Sedih jgk la.Yg x leh blah part hidung sumbat.Perhh !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang dah sihat tak? harap-harap makin sihat ye. Aminn

      Delete
  3. hai adik manish.. akak jalan2 sini..

    tapi nampak macam kurang sikit dah tahap jerebu..
    but still kena kurangkan aktiviti luar.. take care ya.. cepat2 sembuh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai kakak manishh. Terima kasih kak selalu jalan sini..

      caring sgt dgn kiteee. terharu sangat.. tenkiu kak. !! <3

      Delete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...