30 Oct 2015

Review Olicandy


Review Olicandy  | Okey sebenarnya ramai juga yang cari tentang kehebatan produk Olicandy ni. Jujur Wardah dah makan dua botol Olicandy ni. First botol tu Wardah makan dua biji sehari dan botol selepas tu makan sebiji sehari. Total days yang Wardah makan adalah bersamaan 45 hari. 1 botol ada 30 biji. 

Rasa Olicandy ni macam gula-gula. Cara makan dia pulak, sama ada nak kemam ataupun kunyah terus pun boleh. Pagi-pagi makan 30 minit sebelum sarapan. Paling penting kene minum air yang secukupnya. Harga yang Wardah dapat ialah dua botol bersamaan RM70 lebih. Murah kan. Satu botol Olicandy ni bersamaan RM3+ gak lahh. Nak tahu beli dengan siapa? Wardah beli dengan adik junior dekat maktab IPKB. 

Kesan Olicandy :

Makan untuk botol yang pertama tu nampakla kesan dia mengecutkan jerawat Wardah. Masa ni berkobar-kobar makan produk kecantikan ni dengan banyak minum air masak. Jadi kesan ada juga nampak muka macam berkilat sikit bila masa makan Olicandy dengan minum air masak banyak. Wardah memang susah nak konsisten minum air masak dengan secukupnya. Jadi kemungkinan keberkesanan Olicandy ni agak kurang pada kulit muka Wardah sebab malas minum air. 

Wardah dapat rasa kulit tangan Wardah memang lembut sangat-sangat. Memang terasa perubahan tang situ. Even sekarang tak makan lagi pun rasa kelembutan kulit tangan Wardah. Hhoo. Warna kulit Wardah tak pastilah, sebab Wardah tak perasannn. Betul-betul tak perasaannn. sebabnya Wardah pun kulit cerah. Nak pastikan betul atau tidak berkesan berjaya memutihkan kulit Wardah ni tak dapat nak pastikan. Sebabnya macam Wardah cakap tadi, Wardah tak konsisten minum air masak. 

Mudah lawas. Memang tak dinafikan bila Wardah makan produk Olicandy ni, memang jadi mudah lawas. Eloklah jika anda amik Olicandy ni minum air masak banyak-banyak ye. 

Kesan bagi seseorang tu mungkin ada yang cepat. Ada yang lambat. Wardah rasa kat Wardah kesannya lambat tuu. Sebab tu tak nampak sangat perubahan daripada Olicandy. Mungkin pada kawan-kawan lebih menjadi ke kan. 

Itu sahaja review tentang Olicandy ni. 

2 comments:

  1. Hye awak . Sy agent olicandy , 1 botol cuma RM 50 . Free postage . Produk dijamin halal dan original . Kalau didapati produk adalah tiruan *fake* , cakap kpd sy dan segera wang akan dipulangkan . Kalau nak , whatsapp sy , 011-19814006 . Just for sharing ^_^

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...