21 Oct 2015

Senyum Sikit


Senyum Sikit | Hai semua. Apa masyam-masyam pepagi tuuu. Stress? Tarik nafas... Hembus. Tarik nafas.. Hembus! Say Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Masih lagi bernyawa dengan nikmat yang Allah berikan. 


Senyummm pula.

Senyumm lagiii.. Lagii, sampai nampak lesung pipipit kat pipi tuuu. Haaa. kan comel! Kan manis. Segak aje kan. Anggunn orang kata. 


Senyumm lagi.

Senyum tak perlu kata apa-apa.

Senyum. senyum selaluu. senyumm, senyum dengan ku. Heee


Saja nak tembak kawan-kawan dengan aura positif. 

Pagi-pagi lagi kita kena bersyukur. dan senyum. Senyum tu sedekah. 

I wish can tepek satu gambar kat sini. Tak pun tengok header Wardah. Senyum macam tuu ke. Thumbs up kalau dah senyumm. Hehe.

Kalau ada masalah, selesaikan dengan segera taw. Lepas tu baru dapat senyum puas-puas. Lega orang kata. Kalau senyum masa masalah belum selesai pun tak apa. Senyum tanda kita sabar. Lagi manis orang kata, senyum dalam kepahitan hidup. Ye dak?

Oklah. Selamat pagi semua ! Jangan lupa. Senyumm ya.

Senyum Sikit |

13 comments:

  1. Replies
    1. haiii kak julia... i dah jalan-jalan sana. hihi

      nanty i singgah lagi naa <3

      Delete
  2. Asalamualaikum.. :-))
    Tapi kak yan tak ada lesung pipit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumslam kak yann. hihi tak pe. Kita pun ade tapi tak nampak sangat. haha

      Delete
  3. Assalamualaikum

    http://angellovesoldier.blogspot.my/

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. lebar dah sangattt tuuu sampaiii ke telinga tak?? hihi kalau belum practice lagi naa :P

      Delete
  5. Grrrr.... Kejang dah mulut nie.. Hahahahaha

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...