11 Nov 2014

Bulan November Perkahwinan, Begitu Juga Bulan Disember

hai semua...! lama plak tak celoteh dalam nie. tadi duk baca sendiri penulisan blog diari kecilku ni. terasa terasa macam budak2 je.. hahaks. sebab kadang2 je update entry. tak konsisten menulis, jadi penulisan jadi kejap ke laut china selatan, kejap ke kutub utara.. opppssss. mengomel plak dah.
haaa. mai tengok tengok.. 

haaaa. ramai kan ? ramai x ? nie pun dah kecilkan screen fb tue. tue yg jadi upe sebegitu....
event from ipg - cik eira(my senior), Adilah Md Shah(my senior), Umie & Deen (classmate si demok), Akma(batch sama - Math), 
from exshcoolmate - efaaa (sharodzian)
from sedara terdekat - hazira (kakak si demok)

yg nie only bulan Oktober..

let see bulan DIsember pulak..??



INVITATION FROM IPG :
1) cinta merentas titiwangsa tue.. hihi, invitation dari warga ipg jugak. my senior. 
2) Raikan Cinta Umie&Deen (classmate si demok) belah laki. pergi kowt yg nie. insya allah
3) Wany - merupakan teman di PPIM masa KAGUM.. 
wahh.. ramai betul budak batch yg nak kahwin!! senior pun sama....!!
eh tertinggal. 
Majlis dari Nusrat - my xeschoolmate. SHARODZIAN.. 
ada lagi junior2 yg nak bernikah cuti nie, Siti Amrina Rosyada. 20 Disember..
29hb 11 nie jugak ada seorang member rapat tempat keje cashier dulu..
cuba tengok tarikh 6 Disember yang kat atas ni. 3 invitation serentak kowt.. uwaaa. T.T mana nak pergi ni.. hihi.. 
ada lagi tu.. cuma belom lagi dorunk update tarikh ngan masa kahwin.. 
ramai kan????
belum lagi masuk sedara mara saya yang nak tunang..
dengarnya ada sorang. 13hb 12 nanti.. 
semoga majlis lancar buat semua yang bakal tukar status kan..
insya allah.. 
amin, semoga dilancarkan segala urusan dan dipermudahkan segalanya.
dan TAHNIAH diucapkan sebab bakal membina masjid(perkahwinan) dan bertkar status, 
semoga kekal hingga ke syurga...! :D
aminnnnnnnnnnnnn~

No comments:

Post a Comment

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...