24 Dec 2014

Gua Sudah Dapat Hadiah dari kerusiburok.blogspot.com

haisyh. GUA yang disebutkan Wardah?? kikikiki. Hanya sekadar tajuk sahaja ^^.
Walaupun hanya dapat hadiah saguhati daripada Giveaway Ole-ole dari Phuket tapi kan kan, Wardah dapat barang yang Wardah shukeee. aip. Tak payah nak trend sangat shuke tu. lol. Apa yang Wardah suka? Wardah memang suka kumpul keychain. So, dapat hadiah keychain yang sangat comel. Pandai lak dia bagi ikut warna faveret Wardah. hihi. Tenkiu sangat-sangat KB ! KB adalah encik Kerusiburok. Haaa, ape lagi pergila stalker. hihi. 

Dah, jom kita pergi usha gambar JOM! 
bungkusan hadiah pos

apa ek apa ek hadiahnya?? :P





























mana ni, tak jumpa pun. kikiikiki. 
sampul surat cokelat
siap disampul dalam sampul kertas cokelat ni.Seee, my name Wardah Aneesa? Maknanya sampul tak tersalah tuan. Hihi. ^_^

Inilah hadiah-hadiahnya. Kenapa hadiah-hadiahnya? Yelaa, ada dua hadiah. Bookmark dengan keychain. hiiihii. 
Bookmark Blogger Special
cantik bookmark ni, boleh letak kat celah buku sebagai penanda. Tapi akan selalu ingat kat KB. hihi. marah cikabang cik nanti. wahaaha. *gurau*

Keychain gajah comel
inilah hadiah keychain ole-oleh dari PHUKET. Wardah dapat gajah yang comel ni. Siap boleh berdiri lagi. Comel sangat-sangat!!! Gajah ni siap tersenyum. Tu yang shuke tuh.. ;)

Keychain gajah kecil comel
Keychain ni sangat somel taw. Besar tapak tangan aje. Bila buai-buaikan keychain ni ade bunyi loceng dia. Wardah rasa tak mengganggu sebab ade orang tak suka bunyi loceng. Tapi bunyi loceng keychain ni tak terlalu kuat. So, Wardah shuke! :D

Belum terfikir lagi nak gantung kat mana. Mungkin akan letak dekat beg ataupun sebarang kunci. Kunci kereta mungkinlah kowt. hihi. Tak pun gantung kat dashboard sebab comel sangat. 

Terima kasih encik KB. Barang awak dah sampai! Maaf sebab selalu ganggu tanya pasal hadiah kat google plus. Wardah pernah kene ada blogger kata nak bagi hadiah, tapi tak dapat-dapat. Tu yang tuntut tu. *sory sebab buat perangai annoyed macam menang besar* 

huhu. adios!

7 comments:

  1. alhamdulillah... rezeki tu slalu menang ga .. hihi :) ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah. hihi. Jomlah join ga yang lain. :D mana taw rezeki ko plak. ^_^

      Delete
  2. Hehehe. Saya ada banyak keychain dari thailand. Rakan-rakan yang di hantar kerja kat sana selalu bagi, penuh locker dengan keychain thai. Hehehehe

    ReplyDelete
  3. tahniah ya. comel keychain tu. hehehe :)

    ReplyDelete
  4. tahniah kak ^^ comel nya keychain tu.. macam bentuk domo..

    ReplyDelete
  5. walaupun kiut, keychain tu chomel... =)

    ReplyDelete
  6. wahh.. bestnya dapat hadiah., :))

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...