Pages




31 Dec 2014

Hari Terakhir Tahun 2014


Pelbagai kisah yang kita dengar semenjak akhir-akhir ini. Bagi Wardah tahun ini banyak suprise, banyak episod tragedi yang melanda Malaysia, banyak manisnya, banyak juga pahitnya bagi diri Wardah sendiri. Hmm, berat rasa hati nak melangkah ke tahun 2015 tetapi yang pastinya kita akan hadapi jugak kerana tahun 2014 bakal berakhir hanya beberapa jam lagi. 
Tahun 2015 pastinya tahun yang sibuk buat diri Wardah. Jadinya jangan ditanya jika Wardah menyepi, atau tiba-tiba kering entry sebabnya Wardah akan menghabiskan setahun di tahun 2015 sebagai pelajar tahun akhir maktab perguruan. Hoish. Berdebar menanti, getaran di hati. Tahun 2014, Wardah takkan melupakanmu kerana ini merupakan tahun yang pahit tahun yang manis bercampur baur kenangan. Hanya Allah yang tahu dan mengerti perasaan ini. Love you 2014. Love you so much!! 


Ucapan berbanyak terima kasih kepada semua readers yang membaca entry-entry Wardah, hope korunk sukalah. Kalau ada pape yang tidak betul atau salah fakta ataupun nak bertegur sapa, boleh la add facebook Wardah Aneesa, follow page di Wardah Aneesa's Blog, follow istagram di IGwardahaneesa, tegur ya jika ada kesilapan yang Wardah buat ya. Bagi yang nak no ke nak wasap, wechat ke boleh bagitawu dekat Facebook especially for girls la. Wardah bukan tak suka lelaki, suka suka jugak tapi semuanya sebagai kawan. Ehem, marah dia kang. hoho. Buat semua followers dan readers, thank you alot sebab sangat mesra dan sangat bermurah hati drop komen kat entry-entry picisan tak matang ni. hohooo. Hem, buat silent readers, thanks sebab follow perkembangan Wardah dan baca blog Wardah mungkin hampir setiap hari. TERIMA KASIH!! KAMSAHAMIDA!! *perasan*


Hari ini merupakan hari terakhir di tahun 2014. Tahun yang penuh drama air mata, tahun yang penuh kisah manis manis *translate English* hihi, tahun yang sangat santai dan happy. hoho. Kenangan yang pahit, akan Wardah jadikan pengajaran buat diri, manakala yang manis simpan dalam hati, rasai bahagianya sendiri. Alhamdulillah. Banyak lagi tangga-tangga halangan yang perlu Wardah panjat initipati kejayaannya untuk jadi yang terbaik buat semua orang. Pengalaman silam memang banyak ajar Wardah untuk jadi matang dan menghargainya atas pengalaman tersebut dan bersyukur. 
Alhamdulillah ya Allah, terima kasih atas segala pengalaman pada tahun 2014 ini ya Allah, ya Robbi.. Semoga Tahun baru 2015 akan dapat mematangkan lagi diri Wardah dan semoga Wardah dapat menempuhinya dengan baik dan cemerlang. Amin. Amin. 

Doakan Wardah dapat buat yang terbaik untuk tahun hadapan! :D

8 comments:

  1. Amin . Semoga kak Wardah dapat buat terbaik untuk tahun hadapan :)

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru...semoga tabah dan berjaya menghadapi tahun 2015 dengan jayanya...^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih mama amir, selamat tahun baru juga.. amin amin.. :D

      Delete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)



SweetMuslimah.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...