9 Dec 2014

Sanah Helwah Untuk Wardah Aneesa!!!

Hai semua. Selamat membaca entry angkat bakul. laalalala :p
Selamat hari lahir buat diri sendiri. Alhamdulillah, officially 23 years old. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Syukur sangat-sangat masih berkesempatan berada dalam umur ini. Macam-macam perjalanan baik pahit mahupun manis yang Wardah pernah alami. Pengalaman paling pahit, pengalaman yang manis semuanya ada. Tak tertanggung rasa menghadapi pengalaman pahit yang sangat-sangat bitter rasanya, dan semuanya jadi bersebab, bilhikmah. ^^ Jika tiada onak dan duri dalam kehidupan Wardah selama ini Wardah takkan menjadi manusia seperti sekarang. Thanks to You, Allah for the great Plan. ^^
bermula dengan muka yang tidak tahu ape-ape. entry kali ni nak belanja gambar-gambar Wardah dari muka yang immature hihik. jangan golakkkk~ MaLuuu~

Pai Sem sekelas
cari di manakah Wardah? ngeee ^^

salah satu aktiviti dan program ipg. Berkhidmat masa SIPMA.

Program BIG keluarga angkat
antara program BIG, program keluarga angkat

rumah sukan
hiasan khemah rumah biru. penat hias, tak tidor malam. kami berpakaian gitu sebab terlibat dengan perbarisan rumah. ngehngehngeh. yang kaki kuning tu maskot kami. hihi

berpakaian nasyid
Wardah salah seorang ahli nasyid di atas, ehem, solo taw! masa program MASIS tak ingat nama penuh, Pelbagai program agama ada, hafazan, tilawah, nasyid, ceramah agama, semua ada. 

masa nie BBQ dengan staf econsave. Masa Wardah kerja sebagai cashier. ^^


masa di kenduri kahwin BFF juga, NOOR ANISA NABILA, masa ni jadi pengapit ^^

Puan Noor Anisa Nabila, saya hanya pengapit ^^ 

gambar dari atas, zaman muda ------> zaman sekarang 23 tahun. ^^

bolehlah amati muka Wardah puas-puas. huhukkk. 

Happy Birthday to me. Happy Birthday to me, Happy birthday to me.

Wardah berharap segala impian dan wishlist dapat tercapai peringkat demi peringkat. Nak dapat semua sekaligus memang berbaloi kalau sudah rezeki dapat sekaligus. hihi. ^^

Semoga hari-hari mendatang menjadikan Wardah terus cemerlang gemilang di dunia dan di akhirat. haaaa, sape-sape nak bagi hadiah boleh bagitahu Wardah kat FB. Jika adalah. harap-harap ADA

k lah, doakan Wardah jadi anak solehah dan berjaya di dunia dan di akhirat.

Adios!

7 comments:

  1. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki, wardah :D

    ReplyDelete
  2. happy birthday! may Allah bless you :)

    sincerely,
    Najlaa 'Aqilah

    ReplyDelete
  3. hai cik adik , awak dah kena tag ;)
    http://nayfatimahrasyid.blogspot.com/2014/12/kira-berapa-kali-shaklee.html

    ReplyDelete
  4. selamat hari jadi :) moga panjang umur

    ReplyDelete
  5. Aminn.. Semoga apa yg akak hajatkan menjadi kenyataan ^^

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...