17 Apr 2015

Alamak, Blog Picisanku diserang!!!

Alamak, Blog Picisanku diserang!!! | hai assalamualaikum buat semua readerssss! 
Alamak pertama kali blog Wardah Aneesa diserang?? Diserang apakah ituuuuuu......XD
Mai tengok gambar bawah ni. diserang apa.. Wardah pun bingunggg huuuuu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pengomen paling banyak
banyakk-banyyyyakkkknyeeee XD

pengomen tegar blog
tungggu dan tunngguu wardah serang balik hihi



Hihi. Jangan marah aaaaa. 

ini yang pertama dari  Cik Ash

Terima kasih kepada kak Cik Ash sebab sudi datang memeriahkan dengan komen yang banyak. 14 komen sekaligus dia serang Wardah. hihi. Terkejut Wardah dibuatnya. Hihi. Tetapi dalam masa yang sama sangat-sangat appreciate! Tenkiu kak ekin... Hihi. Love u muah2!

yang kedua pula, jeng jeng jengg....

bom komen di blog banyak-banyak
banyakknyeeee !! OMOOOO

komen dari Amy J terbanyak
tungguuuuu nanti wardah balassss naaa XD

terima kasih juga kepada Amy J yang komen banyak-banyak sampai 14 komennn tuuu. Tahniah tahniah. Waaa. tunggu ya wardah serang balik hihi. Terkejut jugaaa. Wardah sangat menghargaiiiii.
Tenkiu amyyyy. 

Terima kasih buat kedua-dua bloggerrr yang komen banyak-banyak di blog picisan ni. Nanti wardah singgah serang balikkk XD

p/s : jom kawan-kawan kita komen mengomen merapatkan ukhwah silaturrahim hihi :)

11 comments:

  1. sis JM kenal mereka berdua nih..mmg kaki serang!

    ReplyDelete
  2. wah...ini semua kaki war BW blog Fida gak...Memang sekali serang..bertubi2 diaorang bagi...huhuhu.

    ReplyDelete
  3. depa berdua ni mmg suka serang hehe

    ReplyDelete
  4. Wah..seronoknya komen2 ni. Nak buat jugak lah. Hehehe. Salam kenal wardah.

    ReplyDelete
  5. Hahahahahaha malu kita.... muahhhhh wardah

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...