29 Apr 2015

Live Nikah Melalui Skype

Apelah yang live sangat kan? Memandangkan handphone yang Wardah guna belum tukar dengan handphone yang canggih manggih, terpaksalah guna skype guna laptop video kol dengan sedara mara yang ada di sana, untuk lihat sendiri secara live abang Wardah nikah. Hoho. Handphone ape tu?? Nak bagitahu macam serba salah pulak. Tak yah bagitahu laa ea... yang buruk2 tu kita simpan.. :)
Wardah terpaksa buka skype tu sebabnya nak tengok live abang Wardah nikah minggu lepas. Yela, kalau boleh terbang ke sana, dah lama dah Wardah buat tapi memandangkan ahad Wardah nak di selia untuk final, dan proposal pula juga kene hantar hari yang sama, Wardah terpaksa tak pergi abang sendiri nikah. Lagi pula, Wardah masih dalam praktikal. Takut pula kehadiran tak penuh, kang susah pula.
Jom, kita tengok. 
Tarikah nikah abang Wardah ialah 24 April 2015. Semoga ikatan ini kekal hingga ke syurga. Tema warna kuning mustard tema malam pernikahan di rumah isterinya di Selayang. Tak sangka dah jadi suami orang dah abang Wardah ni. Maaf ye abang tak dapat nak pergi abang nikah malam tu. Tengok live pun jadilah. 
nikah abang
Berbaju Melayu kelabu ialah bapa mertua abang Wardah, 

adik - adik wardah aneesa
nielah adik-adik Wardah yang bawah Wardah

malam nikah abang
sekitar malam pernikahan abang Wardah

sedara mara Wardah Aneesa
Sedara mara Wardah yang hot-hot hahak :P

sekitar malam pernikahan
Malam di rumah pengantin belah perempuan

lelaki nak akad nikah
inilah abang Wardah. Nebesssss nebessss...

live dari skype
inilah buktinya Wardah tengok kat skype. hihi. 
 Huh.Alhamdulillah. Abang Wardah dah selamat menjadi suami orang! Rasa terkilan juga sebab tak dapat nak hadir pada majlis nikah abang dekat Selayang. T.T Meriah sangat malam tu dengan tema warna kuning kustard tu. Jeles meyhhh. Wardah masa tu tengah pulun buat Rancangan Pengaharan Harian (RPH). Tengok live kat skype tu pun sayu je... 
25 hb April pula merupakan majlis kenduri belah perempuan. Mai jom tengok gambar!warna biru pula jadi temanyaa... Wait gambar untuk 2 mei nanti taw. Apa pula tema warnanya?? heeee.
muhd syafiq md shah
abang Wardah. Hensem tak?? hihi

adik beradik wardah aneesa
inilah adik dan abang Wardah. yang pakai baju melayu putih jadi pengapit.
dari kiri Boboy, Syafiq (abg), Acik.Hensem tak? :P
pengantin lelaki hensem
masa pengantin lelaki nak ke rumah pengantin perempuan.. pergh, ade karisma bila tengokk gambar nii haha


perkahwinan ala sakura
Yang ni yang wardah jeles. I want this toooo! Sakuraa theme~ Abang dan isterinya. Kak yonggg!
doa dari pengantin
my bro baca doa dalam majlis sendiri hihik
keluarga besar pak uda
inilah keluarga pak uda belah mak.. ramaikan?

adik beradik besar
inilah adik beradik mak. ade kembar. cuba tengok betul-betul..

keluarga mak long
ini ialah keluarga mak long Wardah.. 

keluarga mak lang
ini pula keluarga kembar mak Wardah, mak lang. ini belum semua ada..ada yang tak da dalam gambar

keluarga bahagia
ini ialah campuran keluarga cik ina, mak lang dan mak wardah.

BELAKANG TABIR PULAAA... JOM LAYANKAN...


mak dan mak lang kembar
my mom dengan kembarnya. cuba teka mak Wardah yang mana... :P

lepas nikah senyum
senyum panjang abang Wardah lepas hilang nebes akad. hahha.
Tak dapat nak ulas panjang. Hihi. Puas tak tengok gambar?? Nak lagi ke?? Tunggu 2 Mei punya gambar pulaaaa. Insya allah Wardah akan upload majlis belah abang Wardah nanti. Wardah balik Melaka minggu ni. 30 April 2015 naik bus. Doakan Wardah selamat sampai ke Melaka.. Amin.

6 comments:

  1. barakallah buat abang wardah. moga kekal ke syurga :D

    ReplyDelete
  2. wardah belajar kat mana...x boleh ke majlis akad nikah abg tu..

    tahniah buat abg wardah ye

    ReplyDelete
  3. haiii wardah ^^ kalau sayalah, skype sambil nges oiii.. abg kwen kot!
    wardah kat mana sampai x bleh pergi? semoga kekal sampai ke syurga..

    err.. kuning kustard ke mustard? hehe

    ReplyDelete
  4. kerana abg, sanggup ku harungi skype ya.. zaman saya dlu mana ada skype.. sedih jela sorg2 dgr abg dah nikah. nanti2 jumpa bleh sembang sampai lebam kan

    ReplyDelete
  5. Memang lawaaa sangat sakura theme tu...

    ReplyDelete
  6. bila nk up story baru...ngeh ngeh...diri sendiri fun malas

    ReplyDelete

Hai, semoga dalam pemeliharaanNya. Ada pendapat tentang penulisan Wardah sebentar tadi dan nak komen? Silakan.... Komen, JANGAN tak komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...